اعلام فراخوان ارسال مقاله به «اجلاس سراسری نماز» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقرحسینی، دبیرستاد اقامه نماز استان‌مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه ‌مرکزی، گفت: بیست‌و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و سبک زندگی با رویکرد سلامت اقتصادی به‌منظور ترویج فرهنگ نماز و بیان نقش آن در سبک زندگی جوامع اسلامی و تأثیر آن بر اقتصاد با بهره‌مندی از نظر و رأی اندیشمندان، محققان و پژوهشگران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان مقالات ارسالی به دبیرخانه دائمی اجلاس‌های سراسری نماز، بیان کرد: از کلیه صاحبنظران و علاقه‌مندان دعوت می‌شود مقالات خود را مبتنی بر محورها و در راستای موضوعات ارائه شده تهیه و به دبیرخانه این اجلاس ارسال کنند.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه افزود: نماز و سبک زندگی، نماز و سلامت اقتصادی، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد سالم و نماز و کاهش آسیب‌های اقتصادی از جمله محورهای این اجلاس است که علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود با موضوعات، نماز و سبک زندگی در آئینه قرآن و احادیث، فرهنگ‌سازی اقامه‌نماز در سیره پیامبر(ص) و ائمه‌ معصومین(ع)، نماز و سبک زندگی از دیدگاه حضرت امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ابعاد فردی و اجتماعی نماز در رابطه با سبک‌زندگی، فرهنگ نماز و میانه‌روی در معاش و نماز و امنیت فردی و اجتماعی و دیگر موضوعات اعلام شده ارسال کنند.

وی اظهار کرد: نتایج مقالات برگزیده به جشنواره پایان مردادماه سال‌جاری اعلام خواهد شد؛ لذا علاقه‌مندان تا ۳۱ تیرماه امسال فرصت دارند نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان در پایان افزود: به صاحبان آثار برگزیده، لوح سپاس و هدایای ارزنده اعطا و همچنین مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات برگزیده بیست و دومین اجلاس سراسری نماز نیز چاپ و منتشر خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.