تاکید بر اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، مصطفی عرب روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی افزود: روابط عمومی ها برای این مهم باید از وبسایت ها، رسانه ها و دیگر ابزار اطلاع رسانی نهایت بهره را ببرند زیرا اگر در ارسال و انتقال اخبار و اطلاعات سرعت عمل نداشته باشند، از رسانه های مجازی عقب می افتند.
وی خواستار بهره گیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی و تبلیغ، تلاش بیشتر در حوزه رسانه، اجتناب از ورود به تنش ها و کشمکش های انتخاباتی، ارائه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی هر دستگاه از طریق نمایشگاه ، بنر ، کتابچه و بروشور و مستندسازی عملکرد ها شد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار دوره آموزشی با هدف توانمندسازی روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شده است ، گفت: تا پایان امسال یک دوره اصول آداب تشریفات و یک دوره آموزش تخصصی برای روابط عمومی های استان برگزار و گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز روابط عمومی را قلب تپنده و موتورمحرک هراداره دانست و گفت: روابط عمومی باانرژی زایی، ارائه ایده های نو و به حرکت درآوردن انگیزه های خود بابهره گیری ازرسانه ها و فضای مجازی می توانند عملکرد هردستگاه را به اطلاع جامعه برسانند.
حجت الاسلام عباس هاشمی افزود: در طول هر سال فرصت های مغتنمی وجود دارد که روابط عمومی ها می توانند نقش مهم خود در راستای اطلاع رسانی صحیح را به خوبی ایفا کنند که دهه فجر از جمله این ایام خجسته است.
وی با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با تشکیل ۲۵ کمیته؛ عملکرد و ویژه برنامه های هر دستگاه ، طرح های عمرانی قابل بهره برداری ، برنامه سفرهای مقامات ارشد دولت تدبیر و امید ، ویژه برنامه های جشن انقلاب و زمان و مکان دقیق سخنرانی ها را جمع بندی کرده و اطلاع رسانی می کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از روابط عمومی ها درخواست کرد تا علاوه بر اعلام تمامی برنامه های تدارک شده هر دستگاه به این شورا ، نسبت به مستندسازی فعالیت های انجام شده به عنوان اسناد ماندگار، استفاده از فضاهای مجازی ، وبسایت ها ، تزئینات محیطی ، برپایی نمایشگاه ، برگزاری مسابقه های ورزشی و فرهنگی ، ابلاغ پیام های انقلاب در دهه فجر و صدور بیانیه دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقدام کنند.
حجت الاسلام هاشمی افزود: نشست شورای اداری استان ، نواخته شدن زنگ انقلاب و گلباران خانه تاریخی امام خمینی (ره) در خمین و گلبان حجره ایشان در اراک و راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان از جمله برنامه های شاخص دهه فجر امسال است.
در این نشست چند تن از مسئولان روابط عمومی ادارات و دستگاه های استان مرکزی نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.