زمانی قمی: شرکت انگلیسی انرژی برق پاک در استان مرکزی تولید خواهد کرد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان مرکزی که با حضور شرکت سرمایه گذاری انگلیسی(sst) برگزار شد، افزود: این شرکت انگلیسی در زمینه تولید برق از طریق صنعت پاک و سبز و بدون آلودگی، در استان مرکزی سرمایه گذاری می کند.
وی ادامه داد: تأمین آب و برق در فعال شدن صنایه راکد در استان مرکزی اهمیت ویژه ای دارد و با رفع این مشکل علاوه بر فعال کردن صنعت در استان به راحتی می‌توانیم از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استفاده کنیم.

استاندار مرکزی اظهار داشت: در راستای فعال کردن صنایع در ساوه و زرندیه، به تولید ۴ برابر برق معادل ۲۰۰ یا ۳۰۰ مگابایت نیاز داریم و برای رفع این نیاز و فعال شدن بخش بزرگی از صنعت در این مناطق، باید بتوانیم نیروی برق و آب را تأمین کنیم.

زمانی قمی تصریح کرد: سرمایه‌گذار این شرکت در استان مرکزی، در دومین روز بعد از اجرای برجام، روزنه امیدی در فعال شدن تعداد زیادی از صنایع این استان به ویژه در ساوه است.

وی بیان داشت: تمامی دستگاه‌ها باید به منظور تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری این شرکت در استان مرکزی گام بردارند و علاوه بر این شرکت انگلیسی، کشورهایی که تمایل به سرمایه‌گذاری در استان را دارند رصد و زمینه جذب آنان فراهم شود.

استاندار مرکزی تأکید کرد: با توجه به اجرای برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران در حال حاضر استان مرکزی به منظور سرمایه‌گذاری های مهم در تمامی بخش ها به ویژه بخش صنعتی آماده است که باید توسط ستادی که به این منظور ایجاد شده پیگیری های لازم و جدی انجام شود.

زمانی قمی ابراز داشت: استان مرکزی با توجه به نزدیکی به مراکز جمعیتی و صنعتی کشور و همچنین نزدیک بودن به پایتخت، زمینه های سرمایه‌گذاری در تمام بخش ها را دارد که این امر تاکنون در این استان مغفول مانده و با یک تعامل و هم افزایی بین تمامی دستگاه ها، قطعا این مشکل رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: دستگاه های مربوطه باید با سرمایه گذاران خارجی همکاری داشته باشند و با توجه به اینکه این طرح به صورت پایلوت در ساوه و زرندیه انجام خواهد شد، ظرف ۲ هفته کروکی زمین و تغییر کاربری آن را انجام دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.