بازطراحی پارک موضوعی فرهنگ و هنر اراک

شهردار اراک در افتتاح اولین پارک موضوعی با نام شطرنج گفت: در کوی صنعتی، مشاور در حال بازطراحی پارک شهید محمدی به عنوان پارک موضوعی فرهنگ و هنر است و امیدواریم در آینده شاهد افتتاح این پارک هم باشیم.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، دکتر علیرضا کریمی در آئین افتتاح پارک تخصصی شطرنج در کوی صنعتی اراک، اظهار کرد: شهر صنعتی اراک ظرفیت بسیاری خوبی برای توسعه سرانه‌های ورزشی دارد، چراکه زیرساخت‌های لازم در این محل به خوبی دیده شده است و در نظر داریم در راستای رضایتمندی شهروندان در سال ۱۴۰۲ توسعه سالن‌های ورزشی را در دستور کار قرار شهرداری قرار دهیم.
وی افزود: امروز پارک شطرنج به عنوان اولین پارک موضوعی اراک به بهره برداری رسید، همچنین در شهر صنعتی، مشاور در حال بازطراحی پارک شهید محمدی به عنوان پارک موضوعی فرهنگ و هنر است و امیدواریم در آینده شاهد افتتاح این پارک هم باشیم.

شهردار اراک ادامه داد: این پارک به حالت متروکه درآمده بود و گهگاه به عنوان دیزی‌سرا مورد استفاده قرار می‌گرفت، در حالی که در گذشته به عنوان مرکز فرهنگی مورد استفاده قرار می‌گرفته است و مردم در سینمای روباز این پارک به تماشای فیلم می‌نشستند، لذا با بازطراحی آن می‌توانیم بار دیگر از این ظرفیت فرهنگی و تفریحی شهر بهره‌مند شویم.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حوزه‌های ورزشی در زمینه‌هایی همچون اتوبوسرانی نیز اقدامات خوبی در شهرداری رقم خورده است، درحالی‌که سال گذشته تنها ۷۰ اتوبوس در شهر داشتیم داشتیم، پس از بحران کرونا و توأم با افزایش استقبال مردم از اتوبوس‌ها شهرداری ۱۰۵ اتوبوس خریداری کرده است که از این تعداد ۳۵ اتوبوس به مسیر وارد شد و از این پس ماهانه ۲۰ اتوبوس به خطوط اتوبوسرانی شهر افزوده خواهد شد و در این زمینه تحولی انقلابی و بی‌سابقه اتفاق افتاده است.

دکتر کریمی ادامه داد: دیگر سازمان‌ها همچون سازمان موتوری و عمران و همچنین سازمان آتش نشانی که نیازمند بهسازی تجهیزات بود نیز با مجهز شدن به امکانات جدید آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.