احتمال رد صلاحیت نامزدهای مجلس شورای اسلامی در هر کدام از مراحل

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، سید باقر تقوی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۴۴ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴ کاندیدا توسط هیئت اجرائی رد صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع از ۳۴۴ کاندیدای ثبت نام کننده مجلس شورای اسلامی هشت نفر انصراف داده، یک ‌نفر در اثر تصادف فوت کرده و ۱۴ نفر نیز رد صلاحیت شدند که در پایان ۳۲۱ نفر در میدان انتخابات باقی مانده‌اند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه این رد صلاحیت‌ها در حال حاضر در هیئت‌های اجرایی بوده و افراد رد صلاحیت شده از امروز به مدت چهار روز فرصت دارند که اعتراضات خود را به دفتر نظارت استان ارائه و طرح شکایت داشته باشند، گفت: امروز یک نفر از افراد رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه شازند با مراجعه به هیئت نظارت شکایت خود را اعلام کرده است.

تقوی افزود: افرادی که صلاحیت آنان به تایید نرسیده است باید قبل از پایان مهلت اعلام شده با ارائه اسناد و مدارکی که منتفی‌کننده رد صلاحیت است به هیئت نظارت مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: صلاحیت تمام افرادی که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند طی چهار مرحله مورد بررسی قرار می‌گیرد و احتمال رد صلاحیت آنان در هر کدام از مراحل وجود دارد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: هیئت اجرایی در بحث بررسی صلاحیت نامزدها تحقیقات محلی را انجام نداده است، لذا هیئت نظارت تحقیقات محلی را از مدت‌ها قبل آغاز کرده است، این تحقیقات از قبل آغاز ثبت نام و از افرادی که احتمال نامزد شدنشان وجود داشت شروع شد، پس از ثبت نام نیز با جدیت دنبال شد که نتایج آن ۲۶ دی ماه به هیئت مرکزی تهران اعلام خواهد شد که در این تحقیقات نیز احتمال رد صلاحیت برخی از نامزدها وجود دارد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.