توصیه به عدم اعمال نگاه حزبی و سیاسی در گزینش‌ها

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، شکرالله حسن بیگی ظهر دیروز در نشست هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در مورد تشکیل هسته گزینش اظهار داشت: برادران و خواهرانی که در این قسمت خطیر فعالیت می‌کنید بدانید که اولویت کار شما باید امانت‌داری و قضاوت عادلانه باشد و از همه مهم‌تر حفظ آبروی افراد و اشخاص را بیشتر مدنظر داشته باشید.

وی افزود: این نظام برآمده از خون شهدا است که به دست مسئولان سپرده شده است که باید از این امانت‌ها به خوبی حفاظت کنند، اعضای گزینش کاری بسیار حساس و با اهمیت دارند و باید در راستای انتخاب افراد شایسته تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به برخورد اعضا هسته گزینش گفت: رفتار اعضا هسته گزینش باید همانند رفتار یک قاضی باشد فعالان این عرصه باید با قوانین و مقررات کار خود را ادامه دهند.

حسن بیگی تصریح کرد: گزینش در استخدام نیرو برای یک مجموعه انقلابی، ارزشی و حیاتی نقش بی‌بدیل داشته به طوری که این جذب نیرو باید یک کار مهم و حساس تلقی شده و با شیوه‌های مطلوب و تعریف شده جذب نیرو انجام شود.

وی با اشاره به اینکه گزینش‌گران در روند زندگی افراد و اداره‌ها بسیار تاثیرگذار هستند، گفت: تایید صلاحیت افراد باید به دور از هرگونه سلیقه سخصی باشد و افراد باید طبق قوانین مربوطه اقدام به رد یا صلاحیت شخص مورد نظر کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: استانداری، آموزش و پرورش، علوم پزشکی، قوه قضائیه، جهاد کشاورزی و دانشگاه اراک ۷ هسته گزینش هستند که تمام مراحل انجام گزینش از تشکیل پرونده تا صدور رای برعهده دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.