برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی٬ مسلم پورقاسمیان٬ فرماندار شهرستان اراک در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد٬ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: ما هر چه داریم از امام و انقلاب داریم و باید مراسمی در خور شأن آن بزرگوار در روز رحلت برگزار شود.

وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) ابرمرد قرن و تاریخ است که خداوند به ملت ایران هدیه داده است.

پورقاسمیان موفقیت انقلاب اسلامی را از برکات حرکت امام خمینی(ره) و هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب و ولایت‌پذیری مردم دانست و افزود: امروز پس از گذشت ۳۴ سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، مردم همچنان عاشقانه پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده‌اند.

در ادامه این جلسه سرهنگ عطاءالله میر کمالی نیز با اشاره به اعزام ۸ هزار و ۷۵۰ نفر زائر از شهرستان اراک به مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: سهم استان مرکزی ۲۵ هزار زائر است که شهرستان اراک نیز افتخار اعزام بیش از ۸ هزار نفر را دارد.

وی افزود: تهیه تجهیزات مورد نیاز از جمله اتوبوس٬ مینی بوس٬ خودروی سواری٬ تانکر آب٬ بیمه زائران٬ آمبولانس٬ آتش نشانی و … از جمله موارد مورد نیاز جهت اعزام زائران است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.