۳۰ پروژه ورزشی در استان مرکزی آماده واگذاری به بخش خصوصی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در راستای ماده ۲۷ قانون الحاقی برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و به منظور استفاده از ظرفیت­‌های بخش خصوصی برای تکمیل، ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌­های ورزشی ۳۰ پروژه ورزشی برای واگذاری به بخش خصوصی و بهره‌گیری از مشارکت خیرین در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این ماده قانونی جلساتی در خصوص نحوه انتخاب پروژه‌ها با مدیران شهرستان‌ها و معاونان برگزار شد که در نهایت ۳۰ پروژه انتخاب و در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد هم‌اکنون ۱۰ پروژه نهایی شده و آماده واگذاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: پروژه سالن ورزشی هزار نفری خمین، سالن ورزشی هزار نفری محلات، سالن ورزشی ۳ هزار نفری اراک، زمین چمن امیرکبیر سنجان، دهکده المپیک، سالن ورزشی باستانی مامونیه، سالن ورزشی قدیمی نراق و… از جمله پروژه‌های آماده واگذاری به بخش خصوصی و یا بهره‌گیری از مشارکت خیرین هستند.

ملکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح زمرد گفت: طرح زمرد یکی از طرح‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان در راستای استعدادیابی، پرورش و تقویت استعدادها است که توسط حوزه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این طرح در وزارت ورزش و جوانان مورد موافقت قرار گرفته و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: به منظور اجرای موفق این طرح کمیته‌های مختلفی اعم از کمیته اسپانسرینگ، کمیته فنی، آموزش، خانواده، تغذیه و… شکل گرفته و مسئولان کمیته‌ها نیز مشخص شده‌اند.

ملکی همچنین از اجرای طرح ارزیابی عملکرد حوزه‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح هر دو ماه یک‌بار به منظور بررسی و رصد اقدامات صورت گرفته انجام می‌شود تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف در راستای تقویت و حذف این نقاط اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته بازرسی نیز به صورت دوره‌ای از اماکن ورزشی و باشگاه‌های بخش خصوصی بازدید به عمل می‌آورد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.