آیا اداره ورزش و جوانان شهر اراک بنای عمل به وظایف خود را دارد؟

مرکزی دیلی : براستی بعد از رکود طولانی اداره ورزش و جوانان شهر اراک در حوزه فعالیت های فرهنگی ، این اداره بنای عمل به وظایف خود را دارد یا زمزمه های تغییر رییس این اداره موجب این تحرک شده است؟

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، عابد حقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان اراک و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر اراک در نظر دارند در راستای گرامیداشت و تعزیت حماسه خونبار کربلا، نخستین سوگواره استانی شعر جوان را با فراخوان شعر شاعران جوان و دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار کنند.

وی بیان اینکه عموم شاعران جوان و دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند در این سوگواره شرکت کنند، تصریح کرد: این سوگواره در قالب‌های کلاسیک (غزل، مثنوی و…)، شعر نو و قطعه ادبی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی ashkeaab94@gmail.com ارسال کنند، گفت: این جشنواره ۱۶ آذرماه همزمان با روز دانشجو برگزار می‌شود و علاقمندان تا ۱۰ آذرماه فرصت دارند آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

به گفته وی به نفرات اول تا سوم بخش دانشجویی لوح سوگواره به همراه هدیه نقدی، نفرات اول تا سوم بخش جوان لوح سوگواره به همراه هدیه نقدی و نفرات چهارم تا هشتم هر بخش لوح سوگواره اهدا می‌شود.

مطلب مرتبط : شرکت‌کنندگان مشغله خانوادگی داشتند، مسابقات قرآن را کنسل کردیم!

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.