بیانیه سپاه ناحیه اراک در پاسخ به هتک حرمت صحابه پیامبر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، در این بیانیه آمده است: اقدام متحجرانه و بی شرمانه گروهک تروریستی وهابی در هتک حرمت به مرقد مطهر حجربن عدی صحابی جلیل القدر حضرت رسول اکرم (ص) و امیرالمومنین امام علی (ع)برگرفته از روح خبیث و متوحش وهابیت پلید است که سبب جریحه دار شدن قلوب همه ی مسلمانان جهان و شیعیان شده است.

این بیانیه می افزاید: این اقدامات مزدورانه نیز همچون همیشه از آبشخور آمریکا و اسرائیل سرچشمه گرفته است و هدفی جز تفرقه افکنی و آتش افروزی جنگ های فرقه ای و مذهبی در میان مسلمانان را دنبال نمی کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی شک این حرکت مزبوحانه نشانه وحشتی است که از نفوذ روزافزون فرهنگ غنی اسلامی و مکتب سعادتمند علوی سراپای جامعه کفر را فرا گرفته است.

این بیانیه تصریح می کند: تخریب مرقد مطهر حجربن عدی پیام هایی برای مسلمانان بیدار و مثلث شوم متحد علیه آنان دارد؛ وضعیت کنونی سوریه بیانگر تلاش گسترده جریان استکبار، رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنان برای دامن زدن به بی ثباتی،ناامنی و نهایتا تضعیف جبهه مقاومت در منطقه است.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه ناحیه اراک همراه با شیعیان سراسر جهان، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) این اقدام بی رحمانه و بی شرمانه را به شدت محکوم نموده و ابراز امیدواری می کند که با توسعه امواج بیداری اسلامی در گوشه گوشه جهان، این کوردلان هرگز به ذره ای از اهداف شوم خویش دست نیافته و با تحقق وعده الهی برای استقرار حکومت جهانی اسلام و اداره آن به دست صاحبان و مومنان، بساط کفر و نفاق و بی عدالتی از صحنه جهان برچیده شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.