اخبار رسمی و غیر رسمی از تغییرات در باشگاه آلومینیوم اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – دقایقی پیش مجید پورعطار مدیرعامل کارخانه آلومینیوم اراک این خبر را تایید کرد.

وی به ایسنا گفت: علیرضا دهشمند مدیرعامل باشگاه از سمت خود برکنار شده و جای وی را مجید آنجفی در باشگاه گرفته است.

وی دلیل این تغییر را دودستگی ایجاد شده در باشگاه بیان کرد و افزود: از یک ماه پیش که تیم روند خوبی نداشت با وی جلسه ای برگزار کردیم و دلایل نتایج ضعیف را خواستیم که وی ضعف سرمربی را مهم ترین عامل این نتایج اعلام کرد و خواستار برکنار سرمربی تیم شد.

پورعطار ادامه داد: پس از این جلسه بنده شخصا با سرمربی تیم صحبت کردم و به وی سه هفته وقت دادم تا نتایج مورد انتظار ما را کسب کند و به وی اختیار و اطمینان دادم که کسی به غیر از او در مسائل دخالت نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: ماحصل این جلسه نتایج بسیار خوب و کسب ۱۰ امتیاز در ۴ بازی بود که نشان می داد ضعف در کادر فنی و سرمربی نیست، بنابراین پس از بررسی های که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که تعویض مدیرعامل باشگاه می تواند به روند رو به رشد تیم کمک کند و بنده با این اقدام به آینده تیم خوشبین تر هستیم.

براساس این گزارش، شنیده ها حاکی از این است که جابجایی مدیرعامل باشگاه ساعت ۸٫۳۰ امشب و بعد از جلسه تجلیل باشگاه از مربیان صورت گرفته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.