نمایش «قصه‌های یاسین» در سیمای آفتاب استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، شناخت و تقویت باورهای دینی جامعه از مهم‌ترین رسالت‌های فرهنگ رسانه به شمار می‌آید، توجه به دغدغه‌های انسان عصر حاضر و آسیب‌شناسی آنها با زبان تصویر و در قالب روایت و قصه، به شکلی که حالت شعارگونه و موعظه‌وار به خود نگیرد و باعث ایجاد دلزدگی در مخاطب نشود از جمله اقداماتی است که صدا و سیمای قرآنی می‌تواند در دستور کار خود قرار دهد.

در همین راستا سیمای استان مرکزی مجموعه ۱۳ قسمتی «قصه‌های یاسین» را با رویکرد اخلاقی و اجتماعی و با بررسی موضوعاتی همچون همدلی، آسیب‌های خانوادگی و طلاق تولید کرده است که از هفته دوم مهرماه هر جمعه روی آنتن می‌رود.

این مجموعه که به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید حران اف در شبکه آفتاب به نمایش در می‌آید روایت خردسالی است که مسائل روزمره و حوادث اطرافش را بیش از سن خود درک و تحلیل می‌کند؛ هر قسمت از قصه‌های این سریال روایتی مستقل از زندگی را به تصویر می‌کشد و به صورت روان و کودکانه واقعیات جامعه را مطرح می‌کند و به دنبال راه‌حل است.

علاوه بر بازیگران شاخص استان در این مجموعه، چهره‌های شاخص سینمایی نیز به صورت میهمان در قسمت‌های مختلف وارد قصه می‌شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.