جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی در این نشست گفت: اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم برای حضور هر چه با شکوه تر در انتخابات از مهمترین اهداف این کمیته است.
مصطفی عرب افزود: انتخابات مهمترین مشارکت مردم در تصمیم سازی و راهبردهای کلان کشور است و باید با بهره گیری از روش های نوین اطلاع رسانی حضور حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه آنان در پای صندوق های رای فراهم شود.
وی توضیح داد: بهره گیری موثر از فضای مجازی و سایت های اطلاع رسانی در خصوص انتخابات و ایجاد سامانه پیامکی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی مردم، توسط اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران از مسائل مهم این کمیته است.
وی ادامه داد: تشکیل میزگرد رسانه ای با حضور ربیس ستاد انتخابات استان، روسای کمیته ها، فرمانداران شهرستان های تابعه و هماهنگی برای انجام مصاحبه استاندار مرکزی با رسانه ها از جمله برنامه های پیش روی این کمیته است.
مسئول کمیه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و امانتداری در برگزاری انتخابات ضروری است و در مراحل برگزاری انتخابات باید جایگاه و شأن کاندیداهای احتمالی حفظ شود.
عرب یاد آور شد: ستاد انتخابات استان مرکزی در اردیبهشت ماه امسال با شش کمیته اطلاع رسانی، حراست و استعلامات ، حقوقی، فناوری اطلاعات، مالی و پشتیبانی و امنیت تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی خاطر نشان کرد: این ستاد با برگزاری نشست هایی با اعضای ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات استان و تبادل اطلاعات و بررسی مسائل و مشکلات زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم را در استان را در دستور کار خود قرار داده است.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان مرکزی و عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات این استان گفت: این خبرگزاری آمادگی دارد با برگزاری میز گردهای رسانه ای با حضور مسئولان ستاد و روسای کمیته های ستادانتخابات این استان و پوشش رسانه ای جلسه ها این ستاد برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم از روند انتخابات بیش از پیش اقدام کند.
علی حیدر شاه حسینی افزود: حضور فرمانداران، بخشداران و مقام های محلی در میزگردهای خبری و بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات و برنامه های این ستاد در شهرستان ها نقش مهمی در برگزاری هرچه بهتر انتخابات و رسیدگی به مشکلات این بخش دارد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری بطور همزمان در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.