حرف اول و آخر را در آلومینیوم سرمربی می‌زند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – دهشمند در این نشست بیان کرد: پس از رفتن بادکوبه مدیرعامل سابق ایرالکو نگرانی زیادی در خصوص آینده باشگاه را فرا گرفت و ادامه حیات باشگاه برای ورزشی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود ولی با ورود مدیرعامل جدید نه تنها آسیبی به باشگاه وارد نشد بلکه فعالیت‌های باشگاه با قدرت و انسجام بیشتری ادامه پیدا کرد.

وی افزود: من در حوزه صنعت تخصص ندارم ولی در بحث ورزش و فوتبال به جرات می‌گویم که عملکرد هر دو مدیرعامل کارخانه در این دو سال قابل تقدیر بوده و هر دو به ورزش و فوتبال این شهر کمک کردند.

دهشمند در خصوص صعود تیم به لیگ یک گفت: با پیگیری هیات فوتبال و رویکرد حمایتی مدیرعامل کارخانه سال گذشته امتیاز یک تیم لیگ دو به اراک هبه شد و از همان ابتدای کار اولویت خودمان را صعود به لیگ یک قرار دادیم از همین رو ۹۵ درصد از فوتبالیست‌های اراک را که در تیم‌های لیگ یکی خارج از استان بازی می‌کردند را جذب کردیم و بازیکنان دیگری به آنها اضافه کردیم و در نهایت تیمی با شخصیت لیگ یکی بستیم که در نهایت هم صعود کرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته تاکنون تنها دورانی در فوتبال اراک بوده که بازیکنان و مربیان اراکی عزتمند شده‌اند و دیگر مثل گذشته نبود که مربیانی که از خارج از استان می‌آمدند به صورت اتوبوسی مربی و بازیکن بیاورند چون سرمایه این شهر در وهله اول متعلق به بچه‌های همین شهر است و این روند امسال هم تکرار شده و تیم بسیار خوب و قدرتمندی از مجموعه باریکنان بومی و غیربومی جمع شده است بطوری که ما در حال حاضر در هر پست دو بازیکن خوب داریم و به گونه‌ای عمل کردیم که همه بازیکنان به اندازه عملکردشان درآمد معقول داشته باشند و بیهوده به کسی پرداخت نشده و نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم بیان کرد: سال گذشته تیم آلومینیوم پس از سال‌ها کمک کرد که فوتبال اراک رنگ پیروزی و موفقیت را ببیند و تمامی رکوردها را بزند ولی دیده نشدیم و غریبانه با ما برخورد شد، بطوری که بچه‌ها مدال‌هایشان را بدون هیچ مراسمی در اتاق بنده تحویل گرفتند ولی امیدواریم امسال ما دیده شویم و همه به فوتبال اراک کمک کنند.

وی در خصوص حضور سه مربی در یکسال و انتقادات وارده به کادر فنی موجود گفت: آیا کسی راضی بود که ما یک مربی را نگه می‌داشتیم ولی در لیگ دو باقی می‌ماندیم، مسلما نه. پس تعویض مربیان به صلاح فوتبال اراک بوده و نتیجه داده است البته از عملکرد و تلاش همه تشکر می‌کنم، اما در خصوص انتقاداتی که به کادر فنی می‌شود باید بگویم که این صحبت‌ها ابتدا از طرف فردی مطرح شد که با حب و بغض شخصی فضای ناجوانمردانه را برای ما ایجاد کرد، البته این فرد شناسایی شد و قصدش هم برای ما روشن است.

وی افزود: کادر فنی و کمک‌های تیم ما عبارتند از امین پناهی، حسین جعفری، محسن اسلامی، حمید عسگری، محمد سلیمی، بامداد فرید و احمدرضا بهادری که هر کدام از آنها به تنهایی توانایی اداره یک تیم لیگ دو یا حتی یکی را دارند. البته در اول فصل سعید مفتخر را هم به عنوان کمک اول سرمربی تیم داشتیم که وی ۱۰ روز قبل از شروع رقابت‌ها به عنوان سرمربی ایرانجوان بوشهر انتخاب و از ما جدا شد.

وی افزود: از همان زمان به دنبال جایگزینی برای سعید مفتخر بودیم که در نهایت با بررسی‌های که دلگرم سرمربی تیم انجام داد، هوشنگ لوینیان به تیم اضافه شد. البته حرف اول و آخر را در مسائل فنی غلامرضا دلگرم می‌زند و در مسائل مدیریتی بنده و باز هم اعلام می‌کنم که دلگرم یکی از بهترین مربی‌هایی است که تاکنون به اراک آمده و بنده با تمام توان از وی حمایت می‌کنم.

دهشمند در خصوص وضعیت فعلی باشگاه گفت: خوشبختانه تمام وعده‌هایی که پور عطار مدیرعامل کارخانه به ما داده است تاکنون تحقق پیدا کرده و تیم به یک آرامش و ثبات نسبی رسیده است. با این شرایط بنده این قول را می‌دهم که تیم به بالانشینان جدول می‌رسد و بار دیگر استادیوم پر از جمعیت خواهد شد.

وی در ادامه گفت: هدف اصلی ما در این فصل این است که یک تیم باشخصیت و پر قدرت داشته باشیم و در یک سوم بالایی جدول نیز قرار بگیریم، از این رو از همه هواداران می‌خواهم در این راه صبور باشند و در هر بازی تا دقیقه ۹۰ تیم را تشویق کنند و اجازه ندهند عده‌ای خاصی از هیجانات و احساسات آنها سوء‌استفاده کنند. اگر این تیم حمایت شود دو ساله لیگ برتری خواهد شد.

دهشمند در خصوص آکادمی فوتبال و باشگاه بلننزس پرتغال نیز گفت: تیم‌های پایه ما در همه رده‌های سنی فعال هستند و در مسابقات حضور پیدا می‌کنند. در خصوص باشگاه بلننزس و عقد قرارداد خواهرخواندگی با این باشگاه نیز باید بگویم که کار بسیار بزرگی بوده است. هرچند در این مدت ما اولویت‌های مهم‌تری داشته‌ایم، اما به زودی در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه این موضوص و بحث آکادمی پیگیری می‌شود.

وی در پایان از مجموعه اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال، هیات مدیره ایرالکو و باشگاه برای حمایت از تیم تقدیر کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.