گلایه برخی دانشجویان از بی نظمی و کم توجهی در ارائه بن کتاب

به گزارش مرکزی دیلی ، آقای محمد ح از اراک طی نامه ای که به مرکزی دیلی ارسال نموده است از روند نا منظم ارائه بن کتاب به دانشجویان انتقاد نموده است. در این نامه می خوانیم:

دیروز که به بانک جهت تحویل بن کتاب دانشجویی مراجعه نمودم با پاسخ مسئول باجه خشکم زد چرا که او کفت من قبلا بن گرفته ام در حالیکه من تا بحال برای بن کتاب به بانک مراجعه ننموده ام. در همین وقت بود که یکی از مراجعین توجه مرا بخود جلب کرد که یک لیست بلند بالا از شماره دانشجویی و شماره ملی دستش بود و مسئول باجه هم خیلی ساده تحویل آنهمه بن کتاب به یک نفر را پذیرفت!!! و الان متوجه شدم که ظاهرا یک یا چند تشکل دانشجویی در دانشگاه شماره ملی و شماره دانشجویی افراد را ارائه داده اند که الان من و برخی دیگر از مراجعین به بانک نمی توانیم از این حق اساسی و منظقی خود استفاده کنیم و الان هم کسی نیست که به داد ما برسد…

از شما می خواهم این مشکل را به گوش مسئولین دانشگاه برسانید چرا که به همین راحتی عدم نظارت و ناتوانی مدیریتی مسئولین به ضرر دانشجویان که با مشکلات اقتصادی برای ادامه تحصیل دست و پنجه نرم می کنند تمام می شود. اگر واقعا این مشکل برای فرزند یکی از مدیران دانشگاه و حتی شهر اراک اتفاق می افتاد مسئولین چگونه پیگیر بودند؟

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.