حمید کلهر با اکثریت آرا رئیس هیئت کشتی استان مرکزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجمع انتخابی هیئت کشتی استان مرکزی ظهر چهارشنبه گذشته با حضور حمید بنی‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی، سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و اعضای مجمع در سالن پیامبر اعظم اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

دبیر فدراسیون کشتی در این مجمع گفت: کشتی ورزش اول کشور است که همه باید در کنار هم برای رشد و توسعه این رشته ورزشی کمک کنند.

حمید بنی‌تمیم افزود: دوری از حاشیه و کمک اهالی کشتی به یکدیگر نقش موثری در رشد این رشته ورزشی دارد که امیدواریم این مهم در تمام هیئت‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های مهم فدارسیون تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی فدراسیون کسب ۱۲ سهمیه آزاد و فرنگی المپیک ۲۰۱۶ ریو و حضوری حداکثری و پر قدرت در رقابت‌ها است که امیدواریم با برنامه‌های پیش‌بینی شده به این مهم دست یابیم.

دبیر فدراسیون کشتی بیان داشت: در حال حاضر در کشتی آزاد مشکل خاصی نداریم و از شش سهمیه المپیک پنج سهمیه را در رقابت‌های جهانی لاس‌وگاس کسب کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: تمام توان مجموعه اداره کل در خدمت ورزش اول کشور است.

سعید ملکی افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیاری در رشته کشتی دارد که امیدواریم با همدلی بین اعضای هیئت بتوانیم استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در مجمع انتخابی هیئت کشتی استان مرکزی شش نفر برای تصدی پست ریاست کاندیدا بودند که یک نفر روز گذشته از کاندیداتوری خود انصراف داد و امروز یک نفر در مجمع حضور نیافت و دو نفر نیز ابتدای جلسه مجمع انصراف خود را اعلام کردند که عملا رقابت بین دو کاندیدا برگزار شد که در پایان حمید کلهر با ۱۶ رأی از ۱۸ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت کشتی استان مرکزی انتخاب شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.