دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک با فرماندهی انتظامی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا نظام آبادی به مناسبت هفته نیروی انتظامی و جمعی از اعضای هیأت رئیسه واحد اراک با حضور در محل کار سرهنگ کیومرث عزیزی فرماندهی ناحیه انتظامی استان مرکزی، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی استان مرکزی تبریک گفت و اظهارکرد: ما در استان مرکزی شاهد حضور فعال و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی هستیم.

وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث امنیت و نیروی انتظامی به ویژگی‌های مهمی که فرماندهی معظم کل قوا برای نیروی انتظامی بیان فرموده‌اند، افزود: ما اقتدار نیروی انتظامی را مرهون افکار بزرگ و عمیق حضرت امام (ره)، خون شهیدان و دلاور مردیهای رزمندگان و جانبازان انقلاب هستیم و همچنین این اقتدار را از رشادتها و ایثارگری رزمندگان بعد از ۸ سال دفاع مقدس می دانیم .

دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی در عین حال که با مردم با مهربانی و عطوفت رفتار می‌کنند با خلافکاران و کسانی که قصد غارت مال و جان مردم را دارند با بالاترین سطح قاطعیت برخورد می­‌کنند و از ارزشهای والای نظام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار دفاع می‌کنند.

نظام آبادی بیان کرد: تعامل نیروی انتظامی با دانشگاه‌ها برای تبادل تجربه و علم در زمینه جدیدترین دانش‌ها در زمینه رفتارهای انسانی، به ارتقای سطح امنیت اجتماعی در جامعه منجر می‌شود.

دبیر هیأت امنای استان مرکزی با بیان اینکه دانشگاه‌‌ها موتور فکری جامعه هستند، اظهار کرد: واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در استان مرکزی آمادگی دارند با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در زمینه فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و با توجه به نیازهای استان و کشور همکاری های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: توسعه ظرفیت‌های مشارکت‌پذیر دو سازمان در راستای توسعه نظم و امنیت، همکاری در اجرای پروژه‌های علمی و تحقیقاتی در زمینه علوم انسانی با هدف پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، تهیه و تدوین متون آموزشی در زمینه پیشگیری از رفتار‌های پر خطر، همکاری در امور فرهنگی و هنری، همکاری در زمینه پیشگیری از آسیب‌های مربوط به فضای مجازی و در راستای نیل به این اهداف در تمامی زمینه‌ها نهایت تلاش و کوشش خود را خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل سازنده و ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی اراک با نیروی انتظامی اظهار کرد: ناجا آمادگی دارد با حمایت از طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری بستر تعامل با دانشگاه را به حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی گسترش داده و زمینه بهره‌برداری اعضای هیات علمی و دانشجویان را از حمایت‌های مالی و معنوی ناجا فراهم کند.

کیومرث عزیزی با توجه به رابطه امنیت اجتماعی و مشارکت عمومی مردم، گفت: رابطه میان امنیت اجتماعی و مشارکت مردمی یک رابطه متقابل است و وجود مشارکت اجتماعی میان مردم و پلیس در امور امنیتی کارکردی پنهان و آشکار دارد که می‌توان از پیامدهایی همچون افزایش نظم و انضباط اجتماعی، افزایش میزان تعهد و اعتماد اجتماعی، قبول مسئولیت و انجام کارهای گروهی، افزایش امنیت و احساس امنیت، افزایش مقبولیت اجتماعی پلیس و برقراری روابط تعاملی میان پلیس و مردم نام برد.

در پایان جلسه دیدار با فرماندهی انتظامی استان مرکزی عزیزی از تعامل و همکاری‌های شایسته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با ناحیه انتظامی استان با اهدای لوح ، قدردانی کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.