برگزاری میزگرد بررسی راهکارهای پیشگیری ازطلاق وپیامدهای آن در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، در این میزگرد تخصصی، عوامل طلاق و پیامدهای مختلف آن مورد بررسی و واکاوی مسئولان و کارشاسان حوزه اجتماعی و خانواده استان مرکزی قرار گرفت.
با توجه به فراگیری پدیده طلاق در جامعه، عوامل تاثیرگذار در بروز این ضایعه اجتماعی، با محوریت پیشگیری و ارایه برنامه های آموزش محور مورد نقد و بررسی مسئولان و کارشناسان قرار گرفت.
واکاوی آموزش های پیش از ازدواج، الزام دوره های آموزشی زوجین، شناسایی دستگاه های مرتبط با طلاق و خانواده و لزوم تدوین برنامه های مدون آموزش محور در مراکز آموزشی و تحصیلی از جمله مطالبی است که در این میزدگرد بدان تاکید شده است.
همچنین،لزوم مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مشخص کردن سهم هر دستگاه در پیگیری پیامد های طلاق و راهکارهای پیشگیری از این پدیده و نیز لزوم همپوشانی برنامه ها و پرهیز از بخشی نگری نیز در این نشست مطرح شد.
در این میزگرد، ابولفضل مجدد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی، زهرا فرجی مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری مرکزی، دکتر کیانوش امینی معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان مرکزی، عبدالکریم یادگاری معاون اجتماعی سازمان بهزیستی، مریم دریابیگی کارشناس مسوول حوزه اجتماعی بهزیستی استان و زهرا عرب کارشناس آموزش بهزیستی، علی حیدرشاه حسینی رئیس و حسین مهدی زاده خبرنگار خبرگزاری ایرنای استان مرکزی شرکت داشتند.
مشروح مباحث این میزگرد خبری روز دوشنبه سیزدهم مهرماه سال جاری بر روی خروجی خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار می گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.