زخم قلم راوی : کره ازآب یا دوغ!

سیاست ورزی در استان مرکزی عجب حکایتی دارد. چیزی به انتخابات مجلس نمانده سهم خواهی های بی‎پایه و شاید هم با پایه آغاز شده است.
۱/۶/۹۴ نامه‎ای به استاندار استان مرکزی داده شدکه نشان می‎دهد، یک حزب و یا تشکیلات غیر رسمی زنانه، اما فعال آن را نوشته است! مشاور عالی استاندار، معاون زنان وخانواده ریاست جمهوری و معاون رئیس جمهور هم آن را خوانده‎اند!
نکته مهم نامه؛ مطالبه پست و سمت‎هایی چون شهرداری، بخشداری، فرمانداری و معاونت های عجیب و غریب در اداره‎ها وحتی مسوول روابط عمومی یکی از بنگاههای اقتصادی است. در این نامه تشکیلاتی، گفته شده، در حوزه زنان در استان مرکزی عملکرد مطلوبی وجود ندارد! از قرار اگر به زنان این تشکیلات، پست داده شود! عملکرد این حوزه مطلوب می‎شود. تعداد مطالبه گران ۱۳ نفر و حدود ۸۰ نفر از دهدارها گرفته تا مربیان دانشگاهها هم برای حمایت پای مطالبه آنها امضاء زده‎اند.
خبرنگار! در شش و بش این ماجرا بود، که چگونه از این داستان بگذرد تا از طرف یکی از زعمای عالیقدر و کاردرست رسانه‎ای استان! متهم به کیهانکی بودن، چرند گفتن و حرف ناشی از مالیخولیا زدن نشود! که یکی از کارشناسان زبده سیاسی استانداری سروکله‎اش پیدا شد.
او گفت، زنان زرنگ میخواهند از آب کره بگیرند. منهم یه نامه از یه گروه فعال دیگر دارم. همه آنها مرد هستند و از استاندار مطالبه دارند.
او نامه‎ای از یه گروه فعال سیاسی که کارشان فعالیت در حوزه دوغ و آبدوغ وکشک سایی است، نشان داد.
همه مطالبه دارهای این نامه مردان جوان قدر، در عرصه سیاست هستند. آنها هم مدعی‎اند در انتخابات با ساییدن کشک از درحمایت از رییس جمهور برآمده‎اند، آنها نیز پست های مهمی چون مشاورعالی استاندار، خود استاندار، مدیرکلی ارشاد، مدیریت برنامه و بودجه و از این دست پست ها میخواهند.
تشکیلات مردان آبدوغی معتقد است، درگرفتن پست و موقعیت نسبت به تشکیلات زنان زرنگ ارجح‎اند چون گرفتن کره از آب لاف است، اما گرفتن کره از دوغ واقعیت! وانگهی با حضور آنها در حوزه مدیریت و اجرا عملکرد حوزه کشک سایی بهتر خواهد شد! / هفته نامه راوی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.