اظهارات نماینده محلات در پنجمین همایش استانی تکریم کارفرمایان نمونه تأمین اجتماعی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از محلات، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عصر امروز در پنجمین همایش استانی تکریم کارفرمایان نمونه تأمین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به تحقق شعار امسال با عنوان همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت اظهار داشت: بایستی در راستای تحقق این شعار در تمامی بخش‌ها گام برداشته شود و همراهی و همدلی کارفرمایان و کارگزاران نیز با جدیت دنبال شود.

وی افزود: باید در راستای افزایش تولیدات داخلی وپیروی از منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گام برداشته شود و بتوانیم از ظرفیته‌های موجود در کشور به ویژه استان مرکزی استفاده کنیم و شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور باشیم.

نماینده مردم محلات‌ و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور در حال حاضر دارای ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو است که در زمینه‌های مختلف توانایی دارند و باید با استفاده از این ظرفیت‌ها بتوانیم مشکلات موجود در جامعه را برطرف کنیم و جایگاه خود را در جهان تثبیت کنیم.

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به برطرف کردن مشکلات و موانع موجود در کشور با همدلی و همزبانی بین کارفرمایان و کارگزاران گفت: باید با همکاری و همیاری تمام بخش‌ها در مسیر توسعه تولید کشور و رفع موانع موجود گام برداریم و از منابع موجود بیشترین و بهینه‌ترین استفاده را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز مشکلاتی در کشور وجود دارد و به جای اینکه از مصرف کننده مالیات اخذ شود باید از تولیدکننده مالیات گرفته شود و این مشکل نیز با اتخاذ تدابیر ویژه از سوی دولت و استفاده از ظرفیت قانونی محقق می‌شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید در بخش واردات نیز مدیریت و نظارت افزایش پیدا کند و با گسترش این مهم از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود تا با رفع این مشکل بتوانیم بیکاری را در جامعه کاهش دهیم.

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به فعال کردن صنایع تعطیل کشور اضافه کرد: در مدت زمان یک‌سال گذشته یک‌میلیون شغل از دست داده شده و این مهم به سبب تعطیلی قسمت‌هایی از صنعت رخ داده که رفع این مشکل باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.