راه اندازی فرستنده های دیجیتال در سه شهر استان مرکزی

فرستنده های دیجیتال رادیو و تلویزیون بااعتبار ۹ میلیارد ریال در سه شهر جنوبی استان مرکزی شامل خمین، محلات و دلیجان راه اندازی شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی ظهر روز چهارشنبه در این مراسم در بیت تاریخی امام راحل افزود: با راه اندازی فرستنده دیجیتالی ۸۵ درصد مردم شهرستان های خمین، محلات و دلیجان قادر هستند تا ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۱۹ شبکه رادیویی را همزمان با سراسر کشور بر روی فرستنده های دیجیتالی دریافت کنند.

حمیدرضا قربانی جم با بیان اینکه با راه اندازی این فرستنده ها جمعیت بهره بردار از این شبکه  از ۴۰ درصد به ۶۰ درصد افزایش یافت افزود: امیدواریم تا پایان امسال ۹۵ درصد جمعیت استان از فرستنده رادیو و تلویزیون دیچیتالی بهره مند شوند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز  ضمن قدردانی از تلاش صورت گرفته گفت: توسعه کشور در گرو تلاش تک تک مسئولین است.

و ترویج فرهنگ فاطمی از مهمترین وظایف مسلمانان و الگویی کامل برای جامعه اسلامی است.

محمدابراهیم رضایی ضمن تبریک ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه (س) افزود: هر جا با فرهنگ فاطمی فاصله گرفتیم، آسیب و خسارت دیدیم و هر کجا با فرهنگ فاطمی پیوستگی داشتیم، موفق شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری و دفاع از ولایت مهمترین و بزرگترین پیام فرهنگ فاطمی است که باید این مهم بیش از پیش در جامعه اسلامی تبیین شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.