خبرگزاری مهر استان مرکزی کار حرفه‌ای و تخصصی را ادامه دهد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر ، حجت الاسلام صفر قربان پور صبح امروز در دیدار با سردبیر اخبار استان های خبرگزاری مهر اظهار داشت: خبرگزاری مهر یک خبرگزاری مرجع است و با توجه به اینکه وابسته به یک نهاد انقلابی است، باید در راستای جریان انقلابی و مکتبی حرکت کند.

وی افزود: این خبرگزاری باید کار حرفه ای و تخصصی ارائه دهد و جایگاه ویژه خود را در سطح استان تثبیت کند.

مدیرکل تبلیغات استان مرکزی با اشاره به کمبود فضای این اداره کل خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تکمیل ساختمان دارالقرآن اراک و افزوده شدن فضای اداری، مکان مناسب تری به خبرگزاری مهر اختصاص دهیم.

حجت الاسلام قربان پور با اشاره به لزوم کیفی سازی محتوای مطالب خبرگزاری ها افزود: باید ظرفیت فعالیت خبرگزاری ها در استان فعال شود و شرایطی ایجاد شود تا یک فضای رقابتی شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور مدیر خوش فکری است و به جایگاه های اثرگذار جدید از جمله خبرگزاری، روزنامه و پایگاه مجازی تبیان روی آورده است.

مدیرکل تبلیغات استان مرکزی تاکید کرد: ارتباط و تعامل خبرگزاری با سازمان تبلیغات باید یک ارتباط دوطرفه باشد که با حضور سرپرست جدید خبرگزاری در استان مرکزی همواره این ارتباط حفظ شده است و بایستی ارتقا پیدا کند.

۳۰۰ خبرنگار استانی در خبرگزاری مهر مشغول فعالیت هستند

سردبیر اخبار استان های خبرگزاری مهر در این دیدار گفت: خبرگزاری مهر پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شکل گرفت و روز به روز گسترش پیدا کرد و اکنون به عنوان خبرگزاری حاکمیتی جمهوری اسلامی در خارج از مرزها شناخته می شود.

محمد عکاف افزود: خبرگزاری مهر همواره به عنوان اولین یا دومین خبرگزاری پربازدید کشور مطرح بوده است و اخبار و مطالب و گزارش های این خبرگزاری توسط سایر نهادها به عنوان مرجع استفاده می شود.

وی با اشاره به وجود ۳۱ سرپرست و حدود ۳۰۰ خبرنگار استانی در اداره کل استان های خبرگزاری مهر خاطرنشان کرد: وجود این شبکه گسترده از خبرنگاران و رابط های خبری باعث شده است این خبرگزاری یکی از پرمحتواترین خبرگزاری ها در کشور باشد و به تبع هزینه های این خبرگزاری بسیار بالاست و از دفاتر استانی باید حمایت بیشتری توسط مسئولین استان صورت گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.