تشکیل کمیته “مدیریت انرژی” در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، جلسه شورای اداری راه و شهرسازی استان مرکزی عصر امروز به منظور بررسی عملکرد تمامی مدیران شهرستان‌هاو بررسی مشکلات و موانع موجود در اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی برگزار و مصوباتی به همین منظور ارائه شد.

در شورای اداری راه و شهرسازی اهمیت تکریم ارباب رجوع و نهادینه کردن این مهم در ادرات شهرستان‌ها مورد تاکید قرار گرفت و مصوب شد برنامه‌های مربوط به کاهش مصرف انرژی با تشکیل کمیته‌ “مدیریت انرژی” در استانداری اجرایی و در این راستا گام برداشته شود.

مدیرکل اداره راه‌ و شهرسازی با تاکید به اهمیت نماز خواستار ارائه عملکرد مدیران شهرستانی در زمینه احداث سکو به منظور اقامه نماز شد که رئیس ستادی این بخش از احداث ۳۰ سکوی جدید در بین جاده‌ها برای اقامه نماز و رنگ آمیزی سکوهای قبلی برای زیبا سازی خبر داد.

یکی دیگر از مهم‌ترین مصوبات جلسه جمع‌آوری دستفروشان از حاشیه محورهای مواصلاتی به منظور کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای بود که مصوب شد این افراد از کنار بزرگراه‌ها و محورهای مواصلاتی و به مجتمع‌های خدماتی رفاهی اطراف جاده‌ها منتقل شوند.

در حوزه راهداری نیز ۴ شهرستان استان مرکزی در زمینه نگهداری و ایمنی راه‌ها عملکرد مناسب‌تری داشتند که این رتبه به سبب عملکرد خوب در زمینه روکش آسفالت و خاک‌ریزی و خاک‌برداری اساس و زیراساس به این شهرستان‌ها داده شد.

در این جلسه به بررسی مدیریت‌مسکن و ساختمان، تابلو‌های حفاظتی در حوزه‌های استحفاظی‌شهرستان‌ها قانون پیش‌فروش مسکن‌ها در استان مرکزی و عمران و بهسازی راه‌ها نیز پرداخته و مصوب شد مدیران در حو‌زه عملکرد خود تخصصی‌تر‌ عمل کنند و با اطلاعات به‌روز شده در جلسات حاظر شوند.

شهرستان‌های شازند، اراک، تفرش، خمین و خنداب بهترین عملکرد را در راستای تحقق اهداف شاخص راه و شهرسازی داشتند که مورد تقدیر قرار گرفتند و مصوب شد سایر شهرستان‌ها پروژه‌های در دست احداث را به‌ زودی تکمیل کنند.

این جلسه ماهی یک بار با هدف پیگیری اهداف ۱۲‌گانه راه و شهرسازی برگزار می‌شود و نیز مصوبات جلسه قبلی که اجرایی نشده مورد بررسی قرار می‌گیرد تا عوامل اجرایی نشدن این‌ پرو‌ژه‌ها بررسی شود و مشکلات موجود مرتفع شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.