افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی سپاه روح الله استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در جلسه بزرگداشت ۳۵ سالگرد تاسیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا بر ما حق دارند به‌همین منظور در راستای ترویج و تبیین آرمان‌ها انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، سپاه روح الله استان مرکزی، ۵۰۰ برنامه متنوع را برنامه‌ریزی کرده که در هفته دفاع مقدس و با همکاری سایر ارگان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: مهندسان سپاه به منظور برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس و بازسازی عملیات‌های فتح شیاکوه و مطلع والفجر آماده هستند و به طور میانگین همه ساله با بازسازی این عملیات‌ها بیش از ۲۵ هزار نفر از این مراسمات بازدید می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح الله تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها تلاش کنند که برنامه‌های هفته دفاع مقدس به بهترین شکل برگزار شود و عزت شهدا، ایثارگران،  جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به خوبی حفظ شود.

سرهنگ گلشن‌زاده با اشاره به برنامه‌های مهم سپاه روح الله گفت: رژه نیروهای مسلح که نشان دهنده اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران است در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود همچنین ایست بازرسی نمادین در بین محورهای مواصلاتی انجام شده و از رانندگان پذیرایی می‌شود.

وی بیان کرد: در شب ۳۱ شهریورماه نورافشانی به مناسبت آغاز این هفته صورت می‌گیرد همچنین مسابقات فرهنگی برای جوانان و بزرگسالان در نظر گرفته‌ایم و افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵ پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس انجام می‌گیرد و ۵۵ سال ورزشی صالحین در دست احداث است که از این تعداد ۱۸ سالن راه‌اندازی و با مدیریت سپاه به‌بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح الله ادامه داد: در این هفته روز جهانی مساجد قرار دارد که با همکاری فرماندهای پایگاه‌ بسیج و هیئت امنای مساجد جلساتی تشکیل می‌شود تا مشکلات مساجد حل شود.

سرهنگ گلشن زاده اضافه کرد: سال گذشته مراسم غدیرخم استان مرکزی در کشور رتبه اول را کسب کرد و به سبب اینکه نخستین روزهای دهه امامت و ولایت با هفته دفاع مقدس همزمان شده است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم مراسمات این چند روز به نحو احسن برگزار شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های سپاه گفت: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، همایش پیاده‌روی از میدان شهدا تا پارک امیرکبیر، گلباران مزار شهدا، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم که ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، برگزاری یادواره شهدا، و اجرای طرح یک مسجد یک فرمانده یک خاطره از جمله برنامه‌های سپاه است که حداقل برای داربست یکی‌ از این برنامه‌ها یک‌میلیارد ریال  داربست لازم است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.