ثبت بیش از ۹۹ هزار تخلف در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اعلام وضعیت ترافیکی راه‌ها استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی روان و عادی است و هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد و این مهم براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش گشت‌های راهداری این استان اعلام شد.

وی افزود: طبق آخرین اطلاعات دریافتی در ۲۴ ساعت گذشته توسط  ۳۸ سامانه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان، ۳۹۱ هزار  ۷۵۶ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان ثبت شده که نسبت به روز گذشته ۱۸ هزار و۱۷۷ وسیله افزایش  داشته است.

مدیر راهداری استان مرکزی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۹۹ هزار و ۴۴۵ تخلفات وسایل نقلیه ثبت شده که رانندگان باید در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گام بردارند تا بتوانند سفری ایمن را برای خود و سایر رانندگان ایجاد کنند.

زندی‌فر با اشاره به میانگین سرعت در محورهای مواصلاتی استان گفت: میانگین سرعت متوسط خودروها در استان مرکزی ۹۴ کیلومتر برساعت بوده که رتبه دوم در سطح کشور را کسب کرده و باید در راستای تبیین و نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی با جدیت گام برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: ساعت اوج تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی بین ساعات ۱۸ تا ۲۰ بوده و کم‌ترین تردد در این محورها بین ساعات ۳ تا ۶ ثبت شده که رانندگان می‌توانند با آگاهی از این موضوع ساعاتی که حجم تردد در محورهای مواصلاتی کم است را برای سفر انتخاب کنند.

مدیر راهداری استان مرکزی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد در آزاد راه ساوه- تهران، محور اراک- سلفچگان، محور بروجرد- اراک به ثبت رسیده که هموطنان به منظور آگاه شدن از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۴۱۳۴۰۷۴ – ۳۴۱۳۵۱۸۹ به صورت ۲۴ ساعته با مرکز مدیریت راه‌های استان در تماس باشند.

زندی‌فر با اشاره به اینکه راهداری استان مرکزی به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان اقدامات خوبی را انجام داده افزود: رانندگان به منظور آگاهی از کوتاه‌ترین و بهترین مسیر می‌توانند از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان، سامانه اینترنتی iran141.ir و یا با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ از این مهم مطلع شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.