احداث “پارکینگ عمومی” در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، نگین شاه کرمی در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهداف احداث پارکینگ عمومی در کلانشهر اراک اظهار داشت: وجود پارکینگ در مرکز شهر به سبب کمبود فضا برای خودورهای مربوط به شهروندان یکی از نیازهای مهم به شمار می‌اید که احداث این پارکینگ می‌تواند این معضل را برطرف کند.

وی افزود: در راستای دست‌یابی به این هدف بررسی‌های فراوانی از زمین‌های بایر و بدون استفاده از مناطق مربوطه به عمل امد که به دنبال آن زمینی به این منظور اختصاص داده شد.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری اراک تصریح کرد: پس از تکمیل روند اداری و مجوزهای لازم و مورد نیاز عملیات خاکبرداری و تسطیح زمین‌های مورد نظر آغاز شد.

شاه کرمی با اشاره به میزان آسفالت به کار برده شده در این مورد گفت: در راستای انجام عملیات‌های مربوطه میزان ۱۵۰ تن آسفالت با همکاری معاونت‌های شهرداری به کارگرفته شد.

وی افزود: با احداث پارکینگ در مرکز شهر این امکان فراهم می‌شود که تعداد خودورهای پارک شده در خیابان‌ها به این فضا منتقل شوند که خود این موضوع سبب فراهم کردن زمینه‌های مربوط به زیباسازی مبلمان شهری می‌شود.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری اراک تصریح کرد: به طور قطع بیش‌ترین تجمع مربوط به خودروها در مرکز شهر است که احداث پارکینگ تا میزان بسیار زیادی از این شلوغی و ترافیک کاسته می‌کند.

شاه کرمی با اشاره به ایجاد پارکینگ به عنوان یکی از نیازهای اساسی در شهر گفت: پیش بینی وتدارک فضای لازم وکافی برای وسائل نقلیه در مواقعی که از آنها استفاده نمی‌شود از معضلات بزرگ شهرها، بخصوص شهرهای بزرگ است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.