پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، مسعود شهرجردی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – افزود: مرکز علمی‌کاربردی اراک در ۸ رشته در مقطع کاردانی با عناوین مدیریت(امور اداری)، برق صنعتی، شبکه‌های کامپیوتری، فناوری اطلاعات(اینترنت و شبکه‌های گسترده)، کامپیوتر(سیستم‌های کامپیوتری)، کنترل، معماری شهری و نرم‌افزار(برنامه‌سازی کامپیوتر) دانشجو می‌پذیرد .

وی با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی ساوه نیز در ۶ رشته امور بیمه، حسابداری دولتی، حسابداری صنعتی، هنرهای تجسمی(گرافیک)، فناوری اطلاعات(اینترنت و شبکه های گسترده) و نرم افزار(برنامه سازی کامپیوتری)پذیرش دانشجو خواهد داشت، افزود: پذیرش این رشته‌ها در مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

شهرجردی از جذب دانشجو در ۷ رشته کاردانی حسابداری مالی، حقوق ثبتی، مدیریت امور اداری، عمران(نگهداری و مرمت ساختمان)، فناوری اطلاعات(اینترنت و شبکه‌های گسترده)، معدن( فرآوری سنگ‌های ساختمانی) و معماری شهری در مرکز علمی‌کاربردی نیمور خبر داد.

شهرجردی خاطرنشان کرد: ثبت نام در مقطع کاردانی بر اساس اعلام سایت سازمان سنجش کشور انجام می‌شود و مهلت ثبت نام در مقطع کاردانی تا ۲۸ مردادماه سال ۹۴ است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های این مراکز در حوزه علمی و فرهنگی گفت: این برنامه‌ها با هدف پرورش خلاقیت‌ها و تقویت نقش‌های دانشجویان در امور عبادی و مناسک، رشد فردی، خانواده، اخلاق اجتماعی، اشتغال دانش‌بنیان، سیاسی، اجتماعی و محیط زیست در قالب برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و علمی، بازدیدهای علمی از مراکز صنعتی و تحقیقاتی مرتبط با رشته‌ها، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی مختلف، برگزاری سمینارهای علمی و تخصصی در قالب انجمن‌های علمی، اجرایی می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در اراک به آدرس انتهای خیابان امام خمینی(ره)، جنب مدارس استعدادهای درخشان(تیزهوشان)، مجتمع آموزشی پژوهشی جهاد دانشگاهی(۰۸۶۳۴۱۷۲۴۰۰)، در ساوه با مراجعه به خیابان طالقانی، بین طالقانی ۳ و ۵ روبروی پارک شهر (۰۸۶۴۲۲۳۱۱۱۳) و در نیم‌ور محلات با مراجعه به بلوار امام علی(ع) (۰۸۶۴۳۳۲۴۷۷۷) نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

شهرجردی با تأکید بر اینکه ثبت نام از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org انجام می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام جهت مقطع کارشناسی ناپیوسته متعاقبا اعلام خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.