رجایی: هدف غرب گرفتن هویت ملت ها است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، عباس رجایی بازدید از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: هویت معنا و مفهوم هر ملت می باشد و اگر در این عرصه هویت از ملت ها گرفته شود نیازی به جنگ ابزاری نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا سمبل ایثار و شهادت هستند ابراز داشت: شهدا و جانبازان از الگوهای بی بدلیل در راستای حفظ هویت ملی و ایرانی می باشند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه گفت: استان مرکزی بیش از ۵۰۰ هزار شهید و بیش از ۱۳ هزار جانباز در دوران دوران دفاع مقدس تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: بنیاد شهید استان مرکزی در راستای تحقق ارتباط با جامعه هدف با اجرای طرح سپاس، مراجعه خادم به مخدوم، طرح پایش سلامت و اعزام پرستار به منزل والدین و جانبازان اقدام به بیش از ۴۵ هزار دیدار و سرکشی نموده است.

وی بیان کرد: هرکس که بخواهد در مسیر شهدا باشد و راه آنها را ادامه دهد، باید موقعیت و مسیر حقیقی که باید در آن قرار گیرد را بشناسد تا بتواند به شهدا بپیوندد و حیات ابدی پیدا کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: شهدای عظیم‌القدر ما علت اساسی این توفیق در محضر خداوند متعال را پیدا کردند که مطیع فرمان خدا شدند و جز به خدا به چیز دیگری نیاندیشیدند؛ آنها همه سختی‌ها و دشواری‌ها را تحمل کردند و جانشان را در راه پذیرش فرمان خدا و ولی الهی تقدیم کردند و با همه توان و سرمایه در میدان حضور یافتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، ما را به عرصه سیاسی و اقتصادی برای مقابله با دشمن دعوت می‌کند و این یعنی الگو گرفتن از شهدا و فلسفه شکل‌گیری این جلسات نیز درک شهدا و جایگاه آنهاست.

حجت الاسلام هنرمند خاطر نشان کرد: قدرت طلبان در قالب جنگ نرم همواره به دنبال آن هستند که آرمانهای شهدا را در جامعه کم رنگ کنند اما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا راهکار مناسبی برای مقابله با این ترفند دشمنان است.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده های شاهد را ادای دین کوچکی به این عزیزان عنوان کرد و افزود: برای پایمال نشدن خون این عزیزان بر هر ایرانی واجب است با پیروی از آرمانهای شهدای گرانقدر از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.