بهره برداری از ۱۲۲ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘حامد یحیی’ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با بهره برداری از این واحدها که در زمینه های صنایع فلزی، کانی غیرفلزی، شیمیایی، نساجی، برق و الکترونیک، غذایی و دارویی فعالیت می کنند چهار هزار و ۱۹۷ فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت برای یکهزار و ۵۰۷ هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان سند ثبتی اخذ

و سند تفکیکی یکهزار و ۱۴۳ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی این منطقه نیز دریافت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سال گذشته ۳۰۴ هکتار به عرصه عملیاتی و کارگاهی شهرک های صنعتی این استان افزوده و یکصد و ۱۱ هکتار از زمین های نواحی و شهرک های صنعتی این منطقه نیز به متقاضیان واگذار شده است.

یحیی توضیح داد: میزان آب تامین شده برای مراحل عملیاتی شهرک های صنعتی در سال گذشته ۱۴ لیتر بر ثانیه بوده و انرژی برق مورد نیاز در این حوزه نیز به میزان ۱۵ مگاوات بوده است.

وی ادامه داد: پارسال چهار ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات اطفای حریق در شهرک های صنعتی استان راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: ایجاد ۲۷ هکتار فضای سبز، بهره برداری از دو تصفیه خانه فاضلاب و آغاز عملیات اجرایی سه تصفیه خانه فاضلاب دیگر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی از دیگر اقدامات پارسال بوده است.

هم اکنون یکهزار و ۲۹۹ واحد تولیدی و کارگاهی با سرمایه گذاری ۱۷ هزار و ۷۴۸ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۸ هزار و ۱۲ نفر در ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان مرکزی فعال است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.