برگزاری ۳ نشست روشنگری کارگران استان مرکزی

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری ۳ نشست روشنگری با حضور کارگران و خانواده آنان در اراک خبر داد و گفت: این نشست ها در سه شرکت تولیدی استان مرکزی با حضور کارگران برگزار می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر٬ سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده٬ ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه٬ ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته معلم٬ افزود: این نشستها در شرکت آذز آب٬ واگن پارس و هپکوی اراک از دهم و دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه های سازمان بسیج کارگری و اداری اظهارداشت: هفته کارگر از ۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۲ این ماه ادامه دارد که برنامه های مختلفی اجرا می شود.

وی به دیدار ۳۶۰ کاگر نمونه استان با مقام عظمی ولایت اشاره کرد و ادامه داد: تجلیل از ۳ کارگر نخبه بسیجی در این دیدار از جمله برنامه های این هفته بود.

گلشن زاده اظهار کرد: حسن غلامی کارگر نخبه آذر آب استان مرکزی با ۳ اختراع٬ سیدمحمد صالح دریاباری از نیروگاه شازند با یک اختراع و اشکان شوشتری از ساوه با انتشار ۴ کتاب و یک اختراع به عنوان کارگران نمونه استان تجلیل شدند.

معلم بسیجی حماسه ساز عرصه های سیاسی و اقتصادی

وی از برنامه های هفته معلم با شعار «معلم بسیجی حماسه ساز عرصه های سیاسی و اقتصادی» از ۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت خبر داد و خاطرنشان کرد: اولین روز هفته معلم با نام «معلم بسیجی غیرت ملی و پایمردی» است٬ معلمان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و ائمه جمعه شهرستان ها دیدار می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دومین روز از هفته معلم به نام «معلم بسیجی بصیرت سیاسی و ولایتمداری» است٬ اضافه کرد: برگزاری صبحگاه مشترک٬ مراسم سپاس معلم با اهدای شاخه های گل از سوی دانش آموزان به معلمان و سرکشی از ادارات آموزش و پرورش و مدارس از برنامه های این روز است.

گلشن زاده همچنین سومین روز از این هفته را «معلم بسیجی جهاد علمی و شهادت طلبی» عنوان کرد و گفت: غبار روبی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه های این روز است.

برگزاری کوهپیمایی و پیاده روی

وی از برگزاری کوهپیمایی و پیاده روی٬ حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی قبل از خطبه های نماز جمعه را از برنامه های چهارمین روز از هفته معلم با نام «معلم بسیجی وحدت انتظار و اقتدار ملی» عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: در پنجمین روز از هفته معلم با نام «معلم بسیجی فرهنگ ساز عرصه سیاسی و اقتصادی» نیز زنگ سپاس معلم و نشست های بصیرتی برگزار می شود.

گلشن زاده با بیان اینکه ششمین روز از هفته معلم «معلم بسیجی مروج و الگوی زندگی اسلامی» نام گرفت٬ ادامه داد: دیدار با خانواده های شهداء و همایش فرماندهان و واحدهای بسیج از برنامه های ششمین روز از هفته معلم است.

برگزاری برنامه های هفته معلم تا ۲۰ اردیبهشت

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی٬ برگزاری مسابقات قرآن٬ فرهنگی و ورزشی و خاطر نویسی از برنامه های هفتمین روز از هفته معلم با نام «معلم بسیجی مولد علم و فن آوری» است٬ خاطر نشان کرد: برنامه های هفته معلم تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی٬ در پایان تشکیل حلقه های صالحین با محوریت حماسه سیاسی و اقتصادی٬ یادواره شهدا٬ مساقابت کتاب خوانی از نوشته های استاد شهید مرتضی مطهری٬ اهداء خون٬ مسابقات وبلاگ نویسی٬ گردهمایی دختران و دانش آموزان از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته معلم است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.