برپایی ۴۶ نمایشگاه تخصصی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘فریبرز تقی زاده’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه ها در حوزه های تخصصی صنعت و معدن، کشاورزی، فناوری های نوین و اطلاعات، هنرهای سنتی ، لوازم خانگی، فرهنگی و اجتماعی، صنایع چوبی، مواد غذایی و دهها زیرحوزه تخصصی دیگر برگزار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این عناوین در تقویم نمایشگاهی امسال برپایی سه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فصول بهار، پاییز و آستانه نوروز ۹۳ پیش بینی شده و نمایشگاه ضیافت ماه رمضان نیز هدفگذاری شده است.

وی اضافه کرد: در اردیبهشت ماه امسال دو نمایشگاه تخصصی گل و گیاه کشور و اولین جشنواره محصولات ارگانیک و نمایشگاه استانی جهیزیه عروس و ازدواج در مرکز نمایشگاهی غرب ایران در اراک برگزار خواهد شد.

قائم مقام نمایشگاه های غرب ایران در اراک بیان کرد: در سالی که با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نام گرفته، این مرکز نمایشگاهی آمادگی کامل برای حضوراثرگذار در عرصه نمایشگاه های بین المللی و معرفی توانمندی های استان مرکزی در حوزه های مختلف را دارا است.

تقی زاده توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در کنار غرفه های نمایشگاهی امسال برپایی همایش های تخصصی ، برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوع نیز پیش بینی شده است.

سال گذشته ۲۲ عنوان نمایشگاهی کشوری و استانی در مرکز نمایشگاهی غرب کشور در اراک برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.