آصفری : انتصابات در دولت به انتخابات گره خورده

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از انتصاب محمود زمانی قمی به عنوان استاندار استان مرکزی گفت: وزیر کشور هیچ تعاملی با نمایندگان برای انتخاب این فرد نداشته چون اساسا وزیر کشور در انتخاب استانداران نقشی نداشته و هیچ توان و اختیاری در این امر ندارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک نیز با این انتصاب مخالف بوده و در جلسه تودیع و معارفه حضور نیافتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: وزیر کشور توان، جایگاه و نفوذی در انتصاب استانداران ندارد.

وی با بیان اینکه انتخاب استانداران در دولت توسط کمیته ای خاص انجام می شود اظهار داشت: استانداران در دولت برای اهداف سیاسی انتخاب می شوند نه عمران و آبادانی استان.

نماینده اراک با بیان اینکه این افراد انتصابات را به انتخابات گره زده اند تاکید کرد: جریانی در دولت فعال است که به جای پرداختن به مشکلات معیشتی مردم به دنبال اهداف خاص سیاسی و انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستند.

آصفری با اشاره به اینکه استاندار جدید هیچ سابقه مدیریتی در استان مرکزی ندارد، گفت: سئوال از وزیر کشور به دلیل این انتصاب را طرح کرده ام و به زودی در کمیسیون مطرح خواهد شد.

به گزارش مهر محمد حسین مقیمی اولین استاندار استان مرکزی در دولت یازدهم بود که پس از انتصاب وی به سمت معاونت سیاسی وزیر کشور، هفته گذشته محمود زمانی قمی به استانداری این استان انتخاب شد و مراسم معارفه وی نیز پنج شنبه گذشته بدون حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.