کشف ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان مرکزی

به گزارش  مرکزی دیلی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیامک قاسمی افزود: این میزان کالای قاچاق روز گذشته در سه عملیات جداگانه در محورهای سلفچگان به دلیجان، دلیجان – اصفهان و ساوه – همدان به دست آمد.

وی بیان کرد: ۱۷ هزار لیتر از سوخت قاچاق در محور سلفچان به دلیجان از یک دستگاه کامیون، ۱۵ هزار لیتر در محور دلیجان به اصفهان از یک دستگاه کامیون و ۱۲ هزار لیتر نیز در محور اصفهان به ساوه از یک دستگاه کامیون کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این رابطه سه راننده این کامیون ها دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.

*** مهر و موم ۱۵ سفره خانه و قهوه خانه در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک نیز از مهر و موم ۱۵ سفره خانه و قهوه خانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی ویسمه ای افزود: این واحدهای صنفی در راستای طرح جلوگیری از عرضه و استعمال قلیان در جاده روستایی حسین آباد بغدادی شهر اراک مهر و موم شد.

وی بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از جمله برنامه های پلیس این شهرستان است که با بازخوردگیری از دیدگاه شهروندان و شناسایی مسایل اجتماعی در نقاط مختلف اجرا می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: طرح شناسایی سفره خانه ها و قهوه خانه های غیرمجاز و متخلف در دستور کار جدی قرار دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

روستای حسین آباد بغدادی از مناطق خوش آب و هوای شهر اراک است که شمار زیادی قهوه خانه و سفره خانه سنتی در آن ایجاد شده است.

۳۴۵ مورد برخورد قانونی طی سال گذشته با واحدهای صنفی متخلف در استان مرکزی صورت گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.