ثبت‌نام ۳۲۳ نفر برای عضویت در شورای شهر و روستای دلیجان

به گزارش مرکزی دیلی، محسن سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۲۵ نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و ۲۹۸ نفر برای عضویت در شوراهای روستایی هستند.

وی تصریح کرد: همچنین از بین این افراد ۱۰ نفر زن و ۳۱۳ نفر مرد هستند.

فرماندار خنداب با بیان اینکه در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای خنداب ۳۰۰ نفر به عنوان اعضای اصلی راهی شوراها می‌شوند، ادامه داد: این انتخابات در دو شهر خنداب و جاورسیان و ۷۰ روستای شهرستان خنداب برگزار می‌شود که شورای اسلامی هر کدام از شهرها دارای پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل و شورای روستایی در روستاهای بیش از یک‌ هزار و ۵۰۰ نفر، پنج نفر عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل و در روستاهای تا یک هزار و ۵۰۰ نفر سه نفر عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل خواهند بود.

سجادی بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: بدون شک مردم با هوشیاری و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضوری مقتدرانه در انتخابات خواهند داشت و بار دیگر وفاداری خود را به نظام و آرمان‌‌های شهدا به اثبات می‌رسانند.

وی تاکید کرد: حضور همیشه در صحنه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خلق حماسه سیاسی دیگری است و این مهم در راستای انتخابی بصیر، آگاهانه و شایسته مردم از میان نامزدهای انتخاباتی محقق می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.