بازدید سرزده مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از مرا کز تحت نظارت

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، بهروز رفیعی در حاشیه این بازدیدها گفت: راهبرد و هدف گذاری اساسی دولت تدبیر و امید در اجرای سیاست ها و اولویت های اقتصادی خود حمایت از اقشار آسیب پذیر بویژه جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی است.

وی سازمان بهزیستی را یک نهاد حاکمیتی دانست و افزود: خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی جزو وظایف و مسئولیت های مهم یک دولت اسلامی بشمار می رود.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: کسانی که در این عرصه خدمت می‌کنند با روحیه‌ای خاص و رفتار انسانی عمل می‌کنند و کارشان ستودنی است و بی‌شک هیچ چیز جز اجر الهی نمی‌تواند سزاوار آنان باشد.

رفیعی ادامه داد: سازمان بهزیستی از زمان تاسیس تاکنون افتخار خدمت کردن به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه را داشته که این مهم از برکات انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: امیدواریم با بهره‌گیری از فرهنگ والای اسلامی و استفاده از علم روز دنیا، از میزان آسیب‌های اجتماعی بکاهیم و جامعه‌ای سالم و با نشاط داشته باشیم و البته این نیاز به همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و عموم مردم دارد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: بی‌شک حمایت افرادی که در این مراکز نگهداری می‌شوند جز با اقدام خداپسندانه کارکنان خدومی که در این مراکز با عشق کار می‌کنند، میسر نخواهد بود.

این بازدیدها به منظور بررسی مشکلات، ارزیابی نحوه ارائه خدمات و ارائه راهکار جهت بهبود خدمات انجام گرفت و مشکلات مراکز و مؤسسات بررسی شد و مدیرکل رهنمودهای لازم را بیان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.