آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز ۹۴ در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در آغاز این طرح گفت: با تعامل و همدلی همه دستگاه های ذیربط، با اجرای طرح نوروزی در سال گذشته توفیقات بسیار خوبی حاصل شد که در این راستا این استان مرکزی جزو استان های برتر در سطح کشور انتخاب شد که همین موضوع مسئولیت را برای ناجا استان سنگین تر می نماید.

مهدی حسنی افزود: موفقیت های کسب شده در امر کاهش سوانح ترافیکی و تلفات جاده ای ما را به این امر واداشته است که اقدامات کاری خود را در سال ۹۴ با قدرت بیشتری آغاز نماییم.

وی بیان کرد: ۷۰ تیم محسوس و نامحسوس در پلیس راه استان و ۴۲ تیم نیز در راهور استان در این طرح به صورت آماده باش هستند و در طول ایام عید از حداکثر توان عملیاتی خود استفاده می کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این طرح از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سایر دستگاه نیز همچون هلال اهمر، امداد و نجات، اورژانس و … بهره مند خواهیم شد.

حسنی اظهار داشت: قبل از آغاز اجرای این طرح بازبینی و بازدید از تمامی محورهای استان به خصوص محورهای حادثه خیز انجام شده و تعدادی از تقاط حادثه خیز رفع و مابقی نقاط مورد نظر را نیز آشکارسازی نموده ایم.

وی اضافه کرد: در سطح استان مرکزی ۴۹ نقطه حادثه خیز و ۱۳ نقطه مقطع حادثه خیز توسط کارشناسان شناسایی شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.