حال زیست محیطی استان مرکزی خوب نیست…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در این مطلب به نقل از امیر انصاری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی آمده است: بر اساس ارزیابی های انجام شده محیط زیست این استان از وضعیت خوبی برخوردار نیست و ارتقای شاخص های زیست محیطی شهرستانها به صورت کارشناسی در برنامه ای راهبردی تدوین شده و در سال آینده اجرایی می شود.

بر اساس این جلسات مقرر شد اطلاعات دسته بندی شده و در قالب سند زیست محیطی تدوین، تصویب و به شورای برنامه ریزی ارجاع شود.

اراک کلانشهری صنعتی است که از نظر گوناگونی صنایع در رتبه های برتر کشور قرار دارد و از نظر تنوع زیستی نیز بر کرسی سوم کشور تکیه زده اما به دلیل استفاده بیش از توان اکولوژیکی از منابع پایه هم اکنون شرایط زیستی آلوده ای دارد.

تزریق افکار بی هیچ مقاومتی، مبادا کارگران شب عید دست خالی به خانه بروند و مدیر بومی یا غیربومی بازی عده ای سوداگر از دیگر عنوان های خبری هفته نامه راوی است.

هفته نامه راوی استان مرکزی با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی حسین مهدوی منتشر می شود.

*** روزنامه عطریاس

بلاتکلیفی ۵۵ روزه استان مرکزی در سکانداری ارشد اجرایی یکی از عنوان های خبری روزنامه عطریاس در شماره ۵۷۴ است.

کیومرث محمودی رییس شورای اسلامی شهر اراک گفت: از دولت تدبیر و امید بعید بود که ۵۵ روز استان مرکزی را بدون استاندار بگذارد این استان به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور درست در زمان تعیین بررسی بودجه بدون استاندار مانده است.

انتظار ما از وزیر کشور این است که هرچه سریعتر نسبت به معرفی استاندار اقدام کند تا تکلیف استان مشخص شود.

ابتدا می بایست یک نفر جانشین برای مقیمی در نظر گرفته می شد و سپس اقدام به جابه جایی انجام می شد.

افزایش سه برابری بودجه شهرداری اراک اشتباهی استراتژیک، ورود بیش از۱۰ هزارو ۶۰۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان مرکزی و محال بودن تحقق بودجه از دیگر عنوان های خبری روزنامه عطریاس در استان مرکزی است.

روزنامه عطریاس استان مرکزی با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی داود باقری منتشر می شود.

۴۴ نشریه، پنج وبلاگ و چهار پایگاه خبری شناخته شده در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.