برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۷ نقطه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام هاشمی، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه راهپیمایی غرورآفرین و حماسه ساز ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده اقشار مردم در جای جای استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش وحدت، انسجام و اقتدار ملی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ماه نقطه‌ عطفی در تاریخ افتخارات ملت ایران است، افزود: مردم غیور و همیشه در صحنه استان مرکزی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اوج اقتدار و انسجام ملی در سایه ولایت فقیه را به جهانیان نشان خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران با تغییر و تحولات گسترده، با تمسک به مکتب رهایی بخش اسلام، توکل به ذات ربوبی حضرت حق و تبعیت خردمندانه از جایگاه رفیع امامت و ولایت بیش از سه دهه پرفراز ونشیب، مملو از حوادث بی بدیل، سرشار از رشادت و حماسه، آکنده از مجاهدت های به یاد ماندنی هجمه های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را پشت سر گذاشت.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه سران استکبار جهانی هر روز با ترفندهای جدید تروریست‌های دست پرورده و تحت استخدام خود را با عنوان نمایندگان اسلام به جهان معرفی می کنند، اضافه کرد: این گروه ها با سیاه نمایی و وارونه نشان دادن اسلام حقیقی، در افکار و اذهان عمومی نسبت به اسلام و پیامبر مهر و رحمتش وحشت آفرینی کرده در صدد جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی و انتشار معارف و مفاهیم و شناخت پیامبر اکرم(ص) هستند.

وی با تاکید بر آگاهی و بیداری ملت ایران در عرصه های مختلف و مقابله با توطئه های ناشیانه دشمنان، گفت: امروز ملت ایران مانند گذشته با پیروزی از ولایت مطلق فقیه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب می کنند.

نورافشانی آسمان استان مرکزی در شامگاه ۲۲ بهمن

رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی با اشاره به اجرای ۴۵۰۰ ویژه برنامه در دهه فجر سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، افزود: نورافشانی آسمان استان مرکزی و پخش بانگ توحید و وحدت بخش «الله اکبر» راس ساعت ۲۱ شامگاه سه شنبه بیست ویکم بهمن ماه همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام ها و مساجد به شکرانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب از مهمترین برنامه های پایانی دهه فجر امسال است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امسال مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر اراک از ساعت ۹ صبح در محل میدان شهدا آغاز می شود، تصریح کرد: برنامه های مختلف فرهنگی هنری شامل اجرای ویژه برنامه زنده تلویزیونی توسط هنرمندان و مجریان کودک و نوجوان صدا و سیما، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان در ابتدای مسیر راهپیمایی، ایستگاه های نقاشی و غرفه های فرهنگی به منظور بزرگداشت هر چه با شکوهتر یوم الله بیست و دوم بهمن و جشن پیروزی انقلاب از جمله برنامه های این روز است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اراک ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا آغاز و با عبور از پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، به سمت مصلای بیت‌المقدس برگزار و در پایان با قرائت قطعنامه و سخنرانی آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان پایان خواهد یافت

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.