نشست اعضای شورای مشورتی هنرمندان شاخص استان مرکزی با مدیرکل صدا و سیمای استان

در نشست اعضای شورای مشورتی انجمن‌ها و هنرمندان شاخص استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان مرکزی پیرامون چگونگی ارتقای سطح تعامل بین مجموعه‌ بدنه هنری استان با صدا و سیما بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، حمیدرضا قربانی جم در حاشیه برگزاری این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه نظرات خوبی در این نشست عنوان شد، اظهار کرد: هنرمندان متخصص و متعهد جایگاه بسیار ارزشمندی در بین مردم دارند، لذا صدا و سیما که یک سازمان فوق تخصصی است از هنرمندان استانی در بخش‌های مختلف استفاده کرده و خواهد کرد.

وی خروجی این نشست را امیدبخش دانسته و گفت: با توکل به خداوند این نشست زمینه‌ساز ارتقای سطح تعامل صدا و سیما و هنرمندان استان در جهت تولید برنامه‌های خوب و فاخر خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی انعکاس تلاش‌های فرهنگ و هنر استان و استفاده از مجموعه ظرفیت‌های هنری استان و استعدادهای درخشان و جوانان صاحب فکر و اندیشه را از جمله دغدغه‌های صدا و سیمای استان عنوان کرد و گفت: امیدوارم تا جایی که زمینه و ظرفیت در صدا و سیما وجود دارد بتوانیم بستری فراهم کنیم تا استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کرده و با کمک هنرمندان یکی از اهداف سه گانه صدا و سیما در سال جاری را که معرفی مزیت‌های این استان به سایر مردم ایران زمین است تحقق بخشیم.

قربانی‌جم ارتقای سطح کیفی برنامه‌های شبکه آفتاب، معرفی تمام مزیت‌های استان به شبکه سراسری و حضور میکروفن و دوربین‌های صدا و سیما در نقاط مختلف استان و توجه جدی به تمام شهرستان‌ها و روستاها را سه هدف مهم برنامه‌های صدا و سیما در سال جاری عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.