سرپرست استانداری مرکزی: روند پیشرفت باید ادامه پیدا کند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی در شورای اداری استان مرکزی که در شهرستان خمین برگزار شد، احترام به رهبری و مردم و برنامه‌ریزی جهت حضور یکپارچه مردم در تمامی صحنه‌ها را از عوامل بقای انقلاب عنوان کرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در عمر ۳۵ ساله‌ی انقلاب گفت: پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه خدمات درمانی و بیمه از دستاوردهای مهمی است که به برکت انقلاب کسب شده است.

وی آموزش نیروی انسانی را از دیگر دستاوردها عنوان کرد و با اشاره به تحصیل ۴٫۵ میلیون دانشجو در حال حاضر در کشور گفت: دستیابی به علوم روز در درمان بیماری ها، توسعه علوم در حوزه هوافضا، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و علوم نظامی از جمله موفقیت‌هایی است که در ایران اسلامی حاصل شده و این روند باید ادامه پیدا کند.

وی بر لزوم مدیریت جهادی امور در راستای تحقق اهداف انقلاب و نظام تاکید کرد و افزود: با پیگیری معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی، خمین به عنوان منطقه کمترتوسعه یافته به تصویب رسیده است. این مهم زمینه برخورداری این شهرستان از مزایای اینگونه مناطق را در راستای رشد و توسعه فراهم می کند.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی درست و اصولی در راستای رفع نیازهای شهرستان‌ها با استفاده از مزایای بومی شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: نبود شخص استاندار در استان نباید باعث ایجاد وقفه در امور و ایجاد خلل در پیگیر کارها شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.