نمازگزاران اراکی توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، راهپیمایان با پیمودن مسیر مصلی بیت المقدس تا میدان نماز ، با سر دادن شعارهای « مرگ برآمریکا» ، « ننگ بر فرانسه » ، «ما بنده خدا و حق شناسیم ، از دشمنان خود نمی هراسیم » ،«ما ملت مسلمان در راه دین فداییم، بر ضد صهیونیست و برضد آمریکاییم » ،« آمریکا ،اسراییل این آخرین پیام است ، سپاه اسلامیان آماده قیام است»، «ای امت خدا طلب ، تبت یدا ابی لهب »خشم و انزجار خود را از این عمل سخیف اعلام کردند.

راهپیمایان در حالیکه با خود بنرو دست نوشته های محکومیت توهین به ساحت پیامبر (ص) را حمل می کردند، خواستار قطع دخالت سیاسی در کشورهای منطقه و پایان دادن حمایت آمریکا و اسرائیل به تقویت جنایت و خونریزی در قالب گروه های تکفیری و توطئه اسلام هراسی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، سرپرست استانداری مرکزی و مدیران این دستگاه ،مسوولان دستگاه های اجرایی، بسیجیان، دانشگاهیان دانش آموزان و سایر اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی شرکت کردند.

در پایان این راهپیمایی ، قطعنامه چهار ماده ای در محکومیت توهین به ساحت حضرت محمد (ص) قرائت شد و راهپیمایان خواستار وحدت و یکپارچگی دنیای اسلام شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.