راه اندازی سامانه «سحام» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، اشرف بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اینکه افرادی در غالب افراد نیازمند به‌منظور دریافت کمک به شهرداری، شورای شهر و ارگان‌ها و نهادهای مختلف مراجعه می‌کنند که باید از این عمل جلوگیری شود، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم نیازمندان واقعی را در جامعه شناسایی کنیم و بتوانیم به این افراد در راستای رفع مشکلات معیشتی و سایر مشکلاتی که با آن درگیر هستند گاه‌های تاثیرگذاری را برداریم.

وی افزود: شورای اسلامی کلانشهر اراک و شهرداری در نظر دارد تا بتواند با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و مشارکت خیّران و راه‌اندازی این سامانه بتواند نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و از اعتباراتی که دارد، در راستای کمک به نیازمندان واقعی استفاده کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: خیّران در تمامی عرصه‌ها تاکنون عملکرد خوبی را داشته‌اند و با اجرای این طرح می‌توانیم اطلاعات این افراد را در سامانه به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات و ارزیابی وضعیت آنها داشته‌باشیم و از آنان حمایت کنیم.

بهادری خاطرنشان کرد: این سامانه با هدف ارزشیابی و شناسایی نیازمندان، امکان استفاده خیریه‌ها از منابع صندوق و افزایش منابع ارائه‌کننده خدمات و هم ‌افزایی آنها در اراک راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این سامانه تلاش بر این بوده که افراد نیازمند بتوانند از خدمات دائمی و ظرفیت‌های جدید و پایدار حمایتی استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان واقعی در جامعه گفت: باید تلاش شود تا اهداف این طرح و سامانه با تعامل تمامی دستگاه‌ها محقق شود و حمایت و تجهیز خیریه‌ها نیز در این راستا انجام شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.