بازدید استاندار مرکزی از منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه

به گزارش مرکزی دیلی به نقل از خبرگزاری پانا، محمدحسین مقیمی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه در شهرستان ساوه، افزود: با توجه به این که این منطقه ویژه اقتصادی به تازگی شکل گرفته است، باید در فواصل زمانی کوتاه از این منطقه بازدید و روند پیشرفت اقدام های انجام شده و موانع آن با هم اندیشی سایر مسئولان ذیربط مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از شرایطی که همیشه می تواند به سرمایه گذاران کمک کند و موجب رونق اقتصاد و کارآفرینی شود احداث مناطق ویژه اقتصادی است که با توجه به این امر در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه در شهرستان ساوه، تحولات جدی آغاز شده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: با توجه به فعال شدن روند واردات و صادرات در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه، نیاز سرمایه گذاران به این امور در محل فراهم شده و سرمایه گذاران در شهر صنعتی کاوه، از قوانین منطقه ویژه اقتصادی برخوردار هستند.

مقیمی تصریح کرد: واردات مواد اولیه و امکان صادرات برای تولید کنندگان در منطقه ویژه اقتصادی دارای مزایای خاصی است، به طوری که فعالان در عرصه صادرات کالا بدون نیاز به انجام برخی عملیات گمرکی می توانند سهولت در چرخه تولید کالای خود و روند فعالیت را داشته باشند.

وی بیان کرد: هم اکنون افزون بر ۴۰۰ واحد صنعتی در این مجموعه فعالیت دارند و تعدادی زیادی نیز متقاضی سرمایه گذاری هستند.

استاندار مرکزی تأکید کرد: در حال حاضر که قیمت نفت پایین آمده است، شرایط بسیار ویژه ای برای تولید کنندگان و فعالان اقتصادی پیش آمده که اگر درست استفاده شود، می توانیم برای کم کردن وابستگی به نفت قدم های بزرگی برداریم.

مقیمی ابراز داشت: پایین آمدن قیمت نفت باعث خواهد شد که تحولات ویژه در حوزه اقتصاد داشته باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: اگر اراده ما ما قوی باشد و تصمیمات جدی اخذ شود، قطع وابستگی از نفت در استان مرکزی و به خصوص ساوه به خوبی می تواند انجام شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.