۷۰۰ مسجد استان مرکزی؛ میزبان مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام داوود چمانی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: حماسه نهم دی یک حماسه جاویدان و ماندگار در کارنامه زرین مردم انقلابی و ولایت‌مدار ملت فهیم ایران است.

وی اظهار کرد: این حماسه عظیم همچون دیگر رشادت‌های درخشان ملت شریف ایران در تاریخ انقلاب اسلام به یادگار خواهد ماند؛ چراکه این مردم در حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸ به دشمن فهماندند که به عهد و میثاق خود با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری پایبندند و اسیر دست فتنه‌گران و دشمنان انقلاب اسلامی ایران نخواهند شد.

حجت‌الاسلام چمانی بیان کرد: ملت ولایت‌مدار و هشیار ایران در حماسه نهم دی به جهانیان ثابت کردند که همواره برای دفاع از اسلام و قرآن آماده‌اند همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی جان گرانقدر خود و فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند و مقابل مستکبران و زورگویان ایستادند.

وی با تأکید بر اینکه حماسه نهم دی حماسه‌ای تاریخی است که نباید به فراموشی سپرده شود، بیان کرد: در این راستا مراسم بزرگداشت این حماسه ملی در بیش از ۷۰۰ مسجد فعال در سراسر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام چمانی افزود: در این مراسم ائمه جماعات ضمن افشای ماهیت فتنه به بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم در‌خصوص حوادث نهم دی سال ۱۳۸۸ می‌پردازند تا بدانند که اگر ملت ایران در آن روز هشیار نبودند و به سخنان رهبر فرزانه انقلاب عمل نمی‌کردند چه خطراتی جامعه اسلامی را تهدید می‌کرد.

این مقام مسئول در پایان به برگزاری برنامه‌ای شاخص به‌مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دی در اراک اشاره کرد و یادآور شد: این مراسم به همت ستاد بزرگداشت نهم دی در استان شامگاه دوشنبه، ۸ دی ماه در مسجد الزهرا(س) برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.