سلیمی: ۹ دی تجلی اراده عمومی یک ملت برای مقابله با دشمن بود

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌ و گو با خبرنگار پانا، افزود: در فتنه ۸۸ عده‌ای با رمز تقلب به دنبال برپایی آشوب در کشور بودند، ولی این ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی بود که نشان داد اسیر این فضا سازی‌ها نخواهد شد.
وی با بیان اینکه اخیرا یکی از مسئولان آمریکایی به صراحت اعلام کرده که آمریکا از سال ۶۷ به دنبال پی‌ریزی بنیاد فتنه سال ۸۸ بوده است، اظهار داشت: این سخنان به خوبی ثابت می‌کند دشمنان نظام ۲۱ سال برای این قصه برنامه‌ریزی کردند که این نشان می‌دهد نباید به سادگی به این موضوع نگاه کرد.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعضی از افراد تصور می‌کنند این مسئله یک مسئله ساده است و باید سریعا از آن عبور کرد، اما هنگامی که یک مسئول ارشاد آمریکایی به صراحت اعلام می‌کند که ۲۰ سال برای این قصه برنامه‌ریزی کردند، چه طور می‌شود به سادگی از آن عبور کرد.
حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: به راستی سوال اینجا است چه کسی باید پاسخ خون‌های ریخته شده روی زمین را بدهد، چه کسی باید پاسخگوی این همه خسارات وارد شده به بیت‌المال باشد، بعد از حوادث فتنه زندگی مردم دچار مشکلات جدی شد، در جریان فتنه دیدیم عده‌ای مساجد را آتش زدند، به مقدسات توهین کرده و به صراحت شعار می‌دادند «انتخابات بهانه است، مسئولان نشانه است» چرا بعضی‌ها به موقع هوشیار نشدند و هیچ پاسخی به اراجیفی که فتنه‌گران در خیابان بر زبان جاری کردند، ندادند.
وی در پایان گفت: متأسفانه بعضی‌ها به دنبال این هستند که جای متهم و مدعی را عوض کنند، این یکی از کلاه‌برداری‌های عجیب و غریبی است که در ماه‌های اخیر اتفاق افتاده، اگر بعضی افراد تصور می‌کنند با این اقدامات می‌تواند جای مدعی و متهم را عوض کنند، این یک نوع سادگی سیاسی است آنها نمی‌توانند به عنوان پیشرو و پیشگام در مسائل مختلف کشور اعلام نظر کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.