جمع آوری یک تن پسماند خشک در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، محمود حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به مناسبت روز زمین پاک با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره ‌کل زندان‌های استان اقدام به پاکسازی پارک جنگلی، ندامتگاه و جاده فراهان از پسماندهای خشک کردند.

وی تصریح کرد: در این پاکسازی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با توزیع کیسه‌های نایلونی بین ۵۰۰ نفر از مددجویان و کارکنان زندان‌های استان محوطه اطراف و محور عبوری زندان مرکزی اراک و همچنین پارک جنگلی سازمان منابع طبیعی اراک واقع در مسیر جاده شهرستان فراهان را از زباله و مواد زاید پاکسازی کردند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک همچنین از امحاء و معدوم ‌سازی بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم پوکه داروهای ترک مواد مخدر در اراک خبر داد و افزود: معدوم ‌سازی این اقلام در حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی و نماینده سازمان در مرکز دفن زباله انجام شده است.

حسنی پیرامون معدوم سازی این پوکه‌ها گفت: شربت‌های متادون ۲۵ درصد و شربت تریاک توسط مراکز و کلینیک‌های ترک اعتیاد بین متقاضیان خاص توزیع و بعد از مصرف، پوکه‌های آنان جمع‌آوری شد که با دستور معاون غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی این پوکه‌ها معدوم سازی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.