پیام رییس جمهور چین به ایرانیان، راست یا دروغ ؟

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از هفته نامه سرچشمه، دراین مقاله آمده است: این روزها در فضای مجازی پیام رییس جمهور چین به ملت ایران نشر داده شده که صرف نظر از واقعی یا دورغین بودن آن قابل تامل است.

درادامه مطلب به نقل از رییس جمهور چین آمده است: شرط نخست ما این است که مردم ایران نباید به ملت و مملکت چین بی احترامی کنند، اینکه در کشور شما اجناس و کالاهای بی کیفیت و تقلبی فراوان است، چین مقصر نیست.

مقاله به بیان رییس جمهور چین می افزاید: وقتی گروهی از تاجران ایران به چین می آیند و خودشان اجناس تقلبی را به کارخانه ها سفارش می دهند گناه ما نیست؟

مطلب می افزاید: چرا از دولتمردان خود نمی خواهید تا اجازه ندهید که کالاهای تقلبی و بی کیفیت وارد کشورتان شود؟

دراین مطلب رییس جمهور چین ادامه داده است: اگر کشوری کوفت و زهر مار ارزان تولید کند باید آنرا خرید و بلعید؟ چین، کالاهای عالی با کیفیت هم تولید می کند، اما این تقصیر ما نیست که تاجران ایرانی تمایلی به خریداری آن ندارند.

«ارتقا سیستم مانیتورینگ راه های استان مرکزی»،«توجه به پژوهش های قرآنی»،«ضرورت احیای پایگاه پژوهشی منطقه تاریخی آوه»،«کمبود دستگاه دیالیز درساوه» و« درحال اجرای ۵۵۰ پروژه درحوزه راه و شهرسازی استان مرکزی» از مهمترین عناوین خبری هفته نامه سرچشمه است.

هفته نامه سرچشمه با مشی فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی «مصطفی قاسمی» منتشر می شود.

***روزنامه عطریاس

«تیشه بی مسوولیتی برریشه اماکن ورزشی» یکی از عنوان های درشت روزنامه عطریاس در شماره ۵۵۰ است.

این مطلب به قلم «امین بیرامی» آورده است: به گواه کارشناسان ورزشی استان مرکزی بی تدبیری مدیران ورزشی استان در خصوص نگهداری نحوه واگذاری اماکن ورزشی به معضل بدل شده است که می تواند زنگ خطری برای تخریب و از دست دادن این سرمایه ملی باشد.

در ادامه مطلب آمده است: نگهداری این اماکن توسط اداره کل ورزش جوانان یکی دیگر از مشکلاتی است که آینده وجودی این اماکن را بر سر دوراهی واگذاری غیرکارشناسی به بخش خصوصی و نگهداری غیرمسوولانه این اداره کل قرار داده است.

مطلب می افزاید: هیات های ورزشی نیز به بهانه هایی مانند نبود بودجه از پرداخت حق السهم خودداری می کنند که این مهم نیز مزید برعلت شده است.

در ادامه آمده است: بدهی های مجموعه پنجم مرداد در حال حاضر ۳۰۰ میلیون تومان است که متاسفانه اداره شهرستان و نه ماده ۸۸ هیچ کدام پیگیر این مسائل و رفع و رجوع آن نیستند.

«معرفی استان مرکزی به عنوان یکی از استان های موفق در عرصه اقتصاد مقاومتی»، «لغو کنسرت عماد طالب زاده در اراک»، «معرفی تیم فوتبال منتخب زیر ۱۴ سال استان مرکزی»، « تغذیه مناسب کلید موفقیت در ورزش» و «ایجاد ۳۸۹ فرصت شغلی در کمیجان» از مهمترین عناوین خبری روزنامه عطریاس است.

روزنامه عطریاس استان مرکزی با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی و با صاحب امتیازی ومدیر مسوولی «داود باقری» منتشر می شود.

هم اینک ۵۶ نشریه محلی در قالب روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و سالنامه در استان مرکزی مجوز رسمی انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند که ۴۴ نشریه چاپ و دراختیارعلاقمندان قرار می گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.