فروش خوب فیلم رسوایی در سینما فرهنگ اراک

فیلم “رسوایی” آخرین ساخته مسعود ده نمکی در سینما فرهنگ اراک با فروش خوبی روبرو شد و استقبال مردم این فیلم را رو سفید کرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، مدیر سینما فرهنگ در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این فیلم یک ماهی است که بر روی پرده سینما فرهنگ است و در این مدت با فروش خوبی داشته است.

احسان بیات  با اشاره به اینکه فیلم رسوایی در تمامی روزهای اکران مخاطب خود را داشته است، تصریح کرد: این فیلم تماشاچی روزانه را در یک سطح نگاه داشته است و مانند برخی فیلم ها که پس از چند روز افت فروش دارند، نبوده و فروش روزانه اش ثابت است.

وی ادامه داد: از تمامی قشرها برای تماشای این فیلم آمدند و فیلم توانسته است که مخاطب را راضی از سالن خارج کند.

مدیر سینما فرهنگ بیان کرد: کسانی آمده اند این فیلم را دیده اند که ادعا داشتند آخرین فیلمی که دراین سینما دیده اند جدایی نادر از سیمین بوده است.

استقبال از رسوایی نسبت به اخراجی ها بسیار کم است

بیات با بیان اینکه استقبال از این فیلم نسبت به فیلم اخراجی ها همین کارگردان بسیار کم بوده است، اظهار کرد: فیلم اخراجی های ۲، ده نمکی نیز در همین سینما به روی پرده رفت که در آن زمان در شهر اراک با استقبال ۱۰۰هزار نفری مردم شهر روبرو شد ولی این فیلم تاکنون حدود ۶ هزار نفرتماشاچی داشته است.

وی افزود: هم اکنون طبق آمار فیلم رسوایی در کشور با فروش خوبی مواجه شده است، اما فروش خوب به منزله استقبال خوب نیست، مثلا در اراک که نزدیک به یک میلیون جمعیت دارد، استقبال خوب یعنی اینکه ۵۰ هزار یا ۶۰ هزار مخاطب برای تماشای فیلم بیایند.

افزایش قیمت بلیت در ارائه  آمار فروش تاثیردارد

بیات با اشاره به اینکه افزایش قیمت بلیت در ارائه  آمار فروش تاثیردارد، اظهار کرد: قطعا فیلمی که هم اکنون با بلیت ۳ هزار تومانی رقم فروشش یک میلیارد می شود در رقابت با فیلمی که دو سال گذشته با بلیت ۱۲۰۰ تومان همین میزان فروش داشته، رقم بالایی نیست.

وی یکی از علل پایین آمدن استقبال از سینما را بالا رفتن قیمت بلیت دانست و گفت: هم اکنون تورم و مشکلات زندگی اینقدر برای افراد جامعه درگیری ایجاد کرده است که دیگر کسی حاضر نیست برای دو ساعت تفریح آن هم سینما که در رقابت با تلویزیون و شبکه های ماهواره ای جا مانده است، هزینه ای کند.

بیات ” من و تو” را پرفروش ترین فیلم سینما فرهنگ در سال گذشته دانست وافزود: فیلم ” میگرن” کم فروش ترین فیلم پارسال بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.