تیم هاکی شهرداری اراک قهرمان لیگ برتر کشور شد

به گزارش مرکزی دیلی ، مجتبی خراجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با بیان اینکه ورزشکاران اراک ظرفیت‌های‌خوبی در این رشته دارند اظهار داشت: تیم هاکی شهرداری اراک در فینال هشتمین دوره مسابقات لیگ‌برتر کشور توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم نفت و گاز گچساران را شکست دهد و عنوان نخست این مسابقات را کسب کند.

وی افزود: این رقابت‌ها در سالن انقلاب شهرستان کرج برگزار شد که در این مسابقات تیم‌های نفت و گازگچساران و نیز تیم هیئت هاکی سمنان به ترتیب توانستند عنوان های دوم و سوم ار آن خود کنند.

رئیس هیئت هاکی شهرداری اراک تصریح کرد: تیم هاکی شهرداری اراک تمرینات خوب و مداومی را داشته که این مهم در کسب عنوان قهرمانی تیم هاکی شهرداری اراک بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

خراجی بااشاره به فعالیت بسیار خوب تیم هاکی گفت: در این مدت تیم هاکی شهرداری پیشرفت بسیار خوب و قابل توجهی داشته وبا حمایت های مالی شهرداری توانسته شاهد حضور ۴ ملی پوش در تیم ملی هاکی و نیز کسب عنوان قهرمانی این تیم باشد.

وی افزود: صنایع دیگر استان نیز باید در راستای ترویج فرهنگ ورزش نیز گام بردارند و از ورزش استان حمایت مالی کنند تا استان مرکزی به ویژه شهرستان اراک بتواند به جایگاه واقعی خود در ورزش دست پیدا کند.

رئیس هیئت هاکی شهرداری اراک تصریح کرد: به منظور رشد و توسعه ورزش باید حمایت های مالی از ورزش وجود داشته باشد که اگر این مهم تحقق پیدا کند و امکانات ورزشکاران مهیا شود تا بتواند در بین ورزشکاران ایجادهمدلی وانگیزه کند و ورزش در جامعه و بین جوانان نهادینه شود.

خراجی با اشاره به اینکه شهرداری و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری با تیم هاکی تعامل خوبی داشته گفت: بازیکنان تیم هاکی شهرداری در مسابقات کمترین خطاها را داشته و بازیکنان با رعایت اخلاقمداری توانستند در این مسابقات شرکت کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.