دانشگاه ها محلی برای سیاسی کاری نیست/ کاندیدای وزارت علوم باید با هدف توسعه علم و دانش وارد عرصه شود

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته اراک، ضمن درخواست از اعضای مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش اصرار و سماجت در انتخاب وزرای پیشنهادی دولت گفت: نباید این حس به وجود آید که دو قوای ایران اسلامی مقابل هم ایستاده اند.

وی ضمن تاکید بر نقش علم آموزی و معرفتی دانشگاه ها افزود: دانشگاه ها محلی برای سیاسی کاری نیستند و باید افراد معرفی شده با هدف توسعه علم و دانش و ایمان نسل جوان، وارد این عرصه شوند.

وی فرهادی، پنجمین وزیر پیشنهادی دولت به مجلس را دارای خصوصیات خوب برای تصدی این پست پیشنهادی معرفی کرد و افزود: باید شرایط و موقعیت کشور نیز در تصمیم گیری های اینچنینی لحاظ شود و نباید دغدغه دولتمردان بجای معطوف شدن به مسائل ملی و بین المللی، صرف معرفی و چانه زنی برای گرفتن رای اعتماد وزی علوم به مجلس شود.

ملت ایران و رهبری، از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنند

خطیب جمعه اراک بیان کرد: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در مقابل آمریکا ایستاده و با حفظ استقلال خود، نیازی به این کشور ندارد و تمام مردم ایران اسلامی و رهبر انقلاب پشتیبان تیم مذاکره کننده در راستای حفظ استقلال کشور هستند.

وی اعلام کرد: در طول سه دهه پس از انقلاب، جمهوری اسلامی با استفاده از غیرت و توانمندی داخلی توانسته بر حجم عظیم فشارهای خارجی ایستادگی کند و در صورت ادامه زیاده خواهی های غرب، ایران اسلامی به راه عزت و استقلال خود ادامه خواهد داد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با سیاست های عاقلانه، صرفه جویی، افزایش خودباوری، تدابیر دولت و همراهی مردم، می توان بر تمام تحریم ها چیره شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.